וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה הבאה של אבי כץ יוצאת לדרך: רשת השיווק סופר קופיקס

דנה נחום

28.5.2015 / 12:47

בשבוע הבא ייפתח בתל אביב סניף ראשון של הרשת השיווק החדשה שתציע את כל המוצרים ב-5 שקלים. בחודשים הקרובים ייפתחו שלושה סניפים נוספים

הסניף הראשון של סופר קופיקס ברחוב הרצל 102, מאי 2015. ניב אהרונסון
הסניף הראשון של סופר קופיקס/ניב אהרונסון

אחרי שטילטל את ענף הקפה עם רשת קופיקס, הבעלים אבי כץ מסתער על היעד הבא: רשתות השיווק. ביום שלישי הבא ייחנך בשכונת פלורנטין בתל אביב סניף ראשון של סופר קופיקס. הקונספט – כמו ברשת הקפה – הכל בחמישה שקלים. בסניף יוצעו שלל מוצרים, שכדי לעמוד בהבטחת המחיר חלקם יימכרו במארזים קטנים יותר מאלה המוכרים. כך, למשל, חלב תנובה הנמכר במרבית מרשתות המזון בקרטון של 1 ליטר, יימכר בסופר קופיקס בגודל של 800 מ"ל ושקית במבה של אסם, שנמכרת במשקל 80 גרם, תימכר בגודל של 60 גרם - 2 שקיות בחמישה שקלים.

על-פי כץ, הסניף, המתפרש על פני 170 מ"ר, הוא הראשון להיפתח מבין ארבעה שייפתחו בחודשים הקרובים ביגאל אלון שבתל אביב, במרכז שטמפפר בפתח תקוה ובשכונת נווה אמירים בהרצליה. בין המוצרים הנוספים שיוצעו בסופר קופיקס בחמישה שקלים בלבד: פחית גולדסטאר 250 מ"ל, 2 מארזים של גבינה צהובה עמק 50 גרם, 2 גביעי מילקי 133 גרם, 2 גביעי קוטג' תנובה במשקל 125 גרם לגביע, מארז 4 גלילי נייר טואלט לילי, 1 ק"ג סוכר סוגת בצנצנת, פסטה ברילה במשקל 500 גרם, לחם אחיד ויחידת מגבונים של האגיס (72 מגבונים).

dana_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully