וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלים ומורשי החתימה בבנק הבינלאומי פתחו בעיצומים; דורשים רכב צמוד

חיים ביאור

25.9.2002 / 9:54

במסגרת העיצומים מפסיקים העובדים את עבודתם בחדרי העסקות בניירות ערך זרים ובמט"ח ב-13:00



המנהלים ומורשי החתימה בבנק הבינלאומי הראשון פתחו אתמול בעיצומים. במסגרת העיצומים מפסיקים העובדים את עבודתם בחדרי העסקות בניירות ערך זרים ובמט"ח ב-13:00 - במקום ב-19:00.



יו"ר ועד המנהלים ומורשי החתימה בבנק הבינלאומי, יצחק לגריסי, אמר כי העיצומים בחדרי העסקות שהחלו אתמול, יימשכו עד סוף השבוע. "לאחר מכן ידון הוועד בהרחבת העיצומים לפעילויות אחרות של הבנק".



לגריסי אמר כי עילת העיצומים היא מבוי סתום שאליו הגיעו הדיונים, המתקיימים בין הוועד להנהלה, על עניינים שונים הנוגעים לעובדים. לדבריו, הוועד הציע למנכ"ל הבנק, דוד גרנות, ולמשנה למנכ"ל, דוד עוזיאל, להנהיג ליסינג תפעולי, שבמסגרתו חלק מהמנהלים ומורשי החתימה ייהנו מרכב חברה צמוד, ובתמורה תבטל ההנהלה את השתתפותה באחזקת הרכב לאותם מנהלים ומורשי החתימה.



"הבהרנו לנציגי ההנהלה כי העלות למעסיק של הליסינג התפעולי נמוכה מהעלות של השתתפות בהוצאות רכב, ובנוסף ההסדר נוח גם לעובדים", אמר לגריסי.



לדבריו, נציגי ההנהלה טענו כי הסדר הליסינג מחייב את הבנק לשלם עבור תקלות מכניות בכלי הרכב, דבר המייקר את העלות של ההסדר. עוד טען לגריסי כי הוועד הציג בפני ההנהלה נתונים שהוכנו בידי איש מקצוע בתחום, המאששים את נכונות עמדתו בעניין הליסינג התפעולי.



עילות אחרות לסכסוך בבנק הבינלאומי הראשון הן מינויים חיצוניים לתפקידים בכירים, כגון מינוי דוד לוינסון לראש הסניף בלונדון ותוכנית הנהלה לאחד מחוזות של הבנק. דובר הבינלאומי אמר בתגובה כי חרף הודעת הוועד, הפעילות הסדירה של חדרי העסקות לא נפגעה. הוא נמנע מלהתייחס לעילות של הסכסוך.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully