וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק ירושלים מציע תוכנית חיסכון חדשה המשלבת שלושה מסלולי השקעה

TheMarker

25.9.2002 / 10:09

הלקוח יוכל לפצל את השקעתו בין מסלול שקלי, מדדי ודולרי, ללא הגבלת מינימום על גובה הסכום שיופקד בכל מסלול; התוכנית - להפקדות מעל 100 אלף שקל



בנק ירושלים משיק תוכנית חיסכון חדשה - "משולש בהתאמה אישית". במסגרת התוכנית יוכל הלקוח לפצל את השקעתו בין המסלולים - שקלי, מדדי ודולרי , כשהוא קובע את היקף ההשקעה בכל מסלול לפי צרכיו, וללא הגבלת מינימום על גובה הסכום שיופקד בכל מסלול. התוכנית מיועדת להפקדות מעל 100 אלף שקל.



הריביות שנקבעו לתוכנית: במסלול צמוד מדד לתקופה של שנתיים - 6.3% לשנה, במסלול הדולרי - 3.3% לשנה ובמסלול השקלי לתקופה של שנה - ריבית משתנה של 9.3% (פריים מינוס 1.3%). ההשקעה הינה לתקופה קצרה של עד שנתיים, כאשר שליש מסכום ההשקעה זמין ללקוח כבר בתום השנה הראשונה.



לדברי מנכ"ל בנק ירושלים, דוד ברוך, האירועים הכלכליים האחרונים והתגברות חוסר הוודאות בשוקי הכספים וההון, מעודדים פנייה של לקוחות לתוכניות סל המאפשרות פיזור ההשקעה והגנה מפני שינויים אפשריים בריבית, בשער הדולר ובשיעורי האינפלציה. לדברי ברוך, ייחודה של התוכנית הוא בגמישות שהיא מקנה ללקוח היכול להרכיב את הסל בהתאם לצרכיו, תוך קבלת ריביות אטרקטיוויות על כל שיעור הפקדה עליו הוחלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully