וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום שבו הכל קורה

1.6.2015 / 11:28

מכונת קפה, בר מים, מגבות נייר, פינת אוכל מושקעת ואם אפשר, בבקשה – גם נוף לים. הדברים שצריך בכל מטבח משרדי וקצת טיפים

עובדים עם מחשבים עושים ישיבה. ShutterStock
מקום המפלט של העובדים/ShutterStock

מטבחים של בתי עסק קטנים וגדולים הם מקומות המפגש (והמפלט) הפופולריים ביותר במשרד. אין לך מושג איפה מנהלת צוות הפיתוח? היא בטח מקלפת תפוז. איבדת את איש ה?QA? הוא בדיוק מכין לעצמו את כוס הקפה החמישית להיום. חשוב שבמטבח, לבו של המשרד, יהיו כל האמצעים הדרושים כדי לצלוח עוד יום עבודה, ואף ליהנות ממנו.

למען הערנות: מכונת קפה

נדמה שאף עסקה טובה איננה נסגרת ואף פיסת קוד איכותית לא נכתבת במקום שאין בו קפה טוב. מכונת קפה טובה היא אחת ההשקעות המשתלמות ביותר במטבח המשרדי שלכם. לצד המכונה הניחו ספלים שנחמד ללגום מהם, סוכר ותחליפי סוכר שהעובדים שלכם אוהבים.

טיפ: השקיעו במכונת קפה קלה לתפעול ובמקציף חלב איכותי, אחרת העובדים יהיו מתוסכלים וירגישו שמנסים לחסוך במקום המפלט שלהם.

בשביל החיים: בר מים

נדמה שאי אפשר להפריז בחשיבות שתייה מרובה של מים – הם עוזרים, לאנשים בכלל ולעובדים במשרד בפרט, להרגיש רגועים יותר, ערניים יותר, מסייעים בשמירה על משקל תקין, מונעים כאבי ראש וכאבי מפרקים ומשפרים את הביצועים בפעילות הגופנית. אין היום משרד שמכבד את עצמו ואין בו בר מים איכותי.

טיפ: ממחקרים על הרגלי הצריכה של הישראלים עולה כי כ?70 אחוזים מהישראלים מעל גיל 30 שותים מוגז. השקיעו בבר מים עם המפיק מים מבעבעים ומרעננים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בשביל ההפסקה: פינת אוכל מושקעת

כדי שהעובדים שלכם ירגישו שהם באמת יוצאים להפסקת צהריים, כדאי לעצב את פינת האוכל באופן קצת אחר מהאופן שבו מעוצבות פינות העבודה שלהם. השקיעו בבחירת כורסאות נחמדות ושולחנות נוחים. בסוף ארוחת הצהריים הם ירגישו שנחו באמת ויוכלו לצאת בכוחות מחודשים להמשך היום.

טיפ: לא יזיק למקם את פינת האוכל במקום שבו הנוף הנשקף מהחלונות נעים. אם יש לכם חלון הפונה אל הים או אל שדה פתוח, מקמו מולו את פינת האוכל. אם אי אפשר לצאת באמצע היום אפשר לפחות להביט בנוף ולהירגע.

כדי שיהיה נעים בפה: כלי אוכל נוחים

עודדו את העובדים לאכול בכלים רב פעמיים ולא בכלים חד פעמיים. עשו זאת באמצעות הצטיידות בכלי אוכל שנעים לאכול בהם. אתם ממש לא חייבים לקנות למשרד את הסרוויס היקר ביותר בחנות, אבל חשוב שיהיו במשרד צלחות, קעריות וסכו"ם ביתי.

טיפ: שווה להשקיע בכלי אוכל ממותגים, המעוטרים בלוגו החברה או בצבעים המזוהים איתה.

מי עדן כתבת גאדג'טים. מי עדן, צילום מסך
כ?70 אחוזים מהישראלים מעל גיל 30 שותים מוגז/צילום מסך, מי עדן

בשביל הניקיון: מדיח כלים

אם כבר השקעתם בקניית כלים נוחים ונעימים, דאגו שיהיה במטבח גם מדיח כלים. לא תאמינו כמה מהר הכיור מתמלא בכלים מרגע שהתפנה מהנגלה הקודמת.

כדי שירגישו כמו בבית: פרודוקטים ואמצעי חימום

חשוב שבמשרד יהיה לפחות מיקרוגל אחד וטוסטר אובן אחד שבהם אפשר לחמם אוכל שמביאים מהבית. לא יזיק להוסיף למניין אמצעי החימום גם טוסטר קופץ. ודאו שתמיד יש במטבח סכיני חיתוך טובים, קרש חיתוך, תבלינים וגם פרודוקטים כמו דבש, שמן זית וטחינה גולמית.

בכל מקום עבודה יש עתות משבר שדורשות את התגייסות העובדים בשעות לא קונבנציונליות. אם אתם מצפים מהעובדים שלכם להתגייס למשימה בלתי צפויה, הקפידו שבמטבח תהיה תשתית מזון שתאפשר להם לשבת במשרד לאורך שעות ארוכות. דאגו שתמיד יהיו במטבח משקאות קלים, פירות, ירקות וחטיפים.

טיפ: לא משנה כמה גבינות וירקות יש במקרר, when the going gets tough – הזמינו פיצה.

כי פשוט צריך: מתקן מגבות נייר

המטבח הוא המקום העמוס ביותר במשרד, ואלא אם אתם מנהלים חברה של חמישה עובדים, סביר שמה שעובד במטבח הביתי - מגבות רב פעמיות – לא יעבוד בשבילכם. לא תתחרטו על התקנת מתקן מגבות נייר.

טיפ: אל תחסכו, והשקיעו במתקן איכותי שלא יגרור בזבוז נייר. על מתקן זול תשלמו ביוקר בטווח הארוך.

מערכת וואלה! בשיתוף מי עדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully