וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר לפידות: "תשואות של 11.5% בשחרים מתחילות להיות מעניינות"

נתן ליפסון

25.9.2002 / 12:05

מנכ"ל אן.סי: "דירוג האשראי של ישראל על סף ירידה מכיוון שאין שיפור בכלכלה. הממשלה ובנק ישראל מצליחים להחזיק אותו 'בשיניים'"

"תשואות של 11.5% בשחרים מתחילות להיות מעניינות" - כך אומר עתה מנכ"ל חברת הייעוץ של קבוצת בנק לאומי נשיונל קונסלטנטס (אן.סי), יאיר לפידות. "אין ספק שתשואה של 6% באפיקים הצמודים מעניינת, אבל גם התשואות בשקלים יכולות להיות טובות - למרות החשש מפני אינפלציה".

בשעה זה צולל מחירה של סדרת השחר הארוכה ביותר, 2681, הנפדית בעוד 9.7 שנים, ב-1.9% ותשואתה מטפסת ל-11.50%. סדרת השחר הסחירה ביותר, 2666, הנפדית בעוד 3.5 שנים, יורדת ב-1.0% והתשואה של מטפסת ל-11.25%.

בתשובה לשאלה אמר גם לפידות כי "דירוג האשראי של ישראל על סף ירידה כבר זמן רב מכיוון שאין שיפור בכלכלה והממשלה ובנק ישראל מצליחים עדיין להחזיק אותו 'בשיניים'". לפידות העריך את הסיכוי שהדירוג יירד ב"לפחות 50%".

"אין ספק שאנחנו במצב של מבוכה רבה", אמר לפידות. "אני לא רוצה לדבר על היסטריה אבל הרבה מאוד משקיעים סובלים מחוסר ביטחון רב.

"אני לא רואה שיפור משמעותי בכלכלה הישראלית מבלי שיחול שינוי במצב המדיני-ביטחוני, ואני לא מדבר על שיפור כי אם על התייצבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully