וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מציגה: לקנות את המוצר בלי לעזוב את האתר

דנה נחום

1.6.2015 / 14:41

כפתור שתציב ענקית החיפוש ליד תוצאות חיפוש במכשירים סלולריים יאפשר לגולש לרכוש את המוצר שחיפש ללא צורך להיכנס לאתר המוכר את המוצר

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

חברת גוגל העולמית הודיעה כי תשיק בקרוב מאוד "כפתור רכישה" למנוע החיפוש שלה ובכך תאפשר לגולשים לרכוש מוצרים ישירות ממודעות הפרסום המופיעות במנוע החיפוש -ללא צורך לעבור לעמוד המוצר. מנהל המחלקה המסחרית של גוגל, אומיד כורדסטני, הודיע על המהלך המתגבש בימים אלו, במסגרת כנס שנערך בשבוע שעבר וציין כי מטרתו לחזק את הקשרים בין הגולשים לבעלי העסקים ולעודד רכישת מוצרים ברשת.

כיצד זה יעבוד? בזמן גלישה באינטרנט במכשיר הסלולרי, תהיה אפשרות ללחוץ על "כפתור הרכישה" שיופיע לצד או על גבי מודעות הפרסום ובכך להתממשק בקלות ובמהירות עם בית העסק ולרכוש ממנו ישירות את המוצר. מהלך זה מגיע, לטענת בכירי החברה, לאחר מקצה שיפורים שנערך במנוע החיפוש של החברה כך שהמודעות יונגשו בקלות יתר לגולשים בו והוא יעמוד בתחרות שמציבות לו פייסבוק ואמזון בתחום רכישות האונליין. "בכך שהכפתור יהיה ניתן לשימוש רק על גבי מכשירים ניידים ושינוי הלגוריתם שביצעה גוגל לאחרונה כך שאתרים המותאמים למכשירים ניידים יתועדפו, מבהירה החברה שעתיד המסחר האלקטרוני נעוץ בסמארטפונים וטאבלטים", אמר קווין דאלאס מחברת "וורלדפיי אי-קומרס".

ההסתייגות היחידה העולה כרגע מהמהלך העתידי היא של בעלי העסקים שחוששים כי הקשר הישיר עם הלקוח, אליו התרגלו לאורך השנים, יאבד כאשר ירכוש את המוצרים ישירות מהאתר וללא צורך לבוא עמם במגע. "הצעד של גוגל המאפשר לרכוש מוצר ללא עזיבת הפלטפורמה שלהם הוא צעד גדול לקראת רכישה נוחה של מוצרים", אמר סטיב מאדר מחברת המסחר קנטר ריטייל. "מה שעדיין לא ברור הוא הצורה בה ישפיע הדבר על הנראטיב הקיים בין המוכרים ללקוחותיהם – נראטיב בו חוששים המוכרים לפגוע".

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully