וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוויז של מחפשי העבודה? האפליקציה הישראלית שתעזור לכם למצוא משרה

דנה נחום

1.6.2015 / 15:26

אפליקציית ג'ובג'וב נועדה לחבר בין מחפשי עבודה לעסקים המחפשים עובדים. מפתחי האפליקציה: "חודש וחצי לאחר השקת האפליקציה כבר היו לנו 18 אלף הורדות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציה ישראלית חדשה בשם JOBJOB, תסייע למחפשי העבודה למצוא את משרת חלומותיהם וזאת, ללא עלות, מבלי לשלוח קורות חיים ובהתאם למיקום הגיאוגרפי שלהם. האפליקציה החדשה היא פרי יצירתם של האחים חיים ושי בר-יוסף וכבר זכתה, על פי היזמים, ל-18 אלף הורדות חודש וחצי לאחר השקתה.

"הרעיון עלה ב-2013 כאשר חבר טוב של בני, בגיל העשרה, סיפר לנו שאינו מצליח למצוא עבודה". מספר חיים בר-יוסף. "החלטתי לסייע לו והרמתי טלפון לחברה טובה שבבעלותה בית קפה ומיד חיברתי בין השניים. באותו הרגע נפל לנו האסימון שאולי כדאי לעבוד על מיזם שיחבר בין מחפשי עבודה לבעלי העסקים בצורה קלה ונוחה".

תחילה יצאו האחים למחקר שוק מקיף שארך כשלושה חודשים ומטרתו היתה לבסס את המסקנה שאכן קיים צורך וביקוש למיזם שכזה. המחקר כלל מאות ראיונות שנערכו בין היתר עם בעלי עסקים, מנהלים שכירים, מלצרים וטבחים תוך שהם מנסים לאפיין את הצרכים של שני הצדדים, הן בעלי העסקים והן מחפשי העבודה. לאחר שהבינו את הפוטנציאל הטמון החלו השניים לפתח את האפליקציה ולשחררה לאוויר. כיום הם מספרים כי למעלה מ-800 בתי עסק כבר הצטרפו לשירות שלהם ונעזרים בו הן לגיוס עובדים והן לפרסום מודעות דרושים.

רועי רמז, מנהל התפעול של רשת "וניליה" מספר כי "ההיענות היא מדהימה, יש לנו כבר קרוב ל-70 אנשים שפנו דרך האפליקציה למשרות שפורסמו בה. למרות שאנחנו משתמשים באתרים נוספים למציאת עובדים אין ספק שהיתרון של JOBJOB זה הסינון הראשוני שנעשה לעובדים וכן הוויזואליה והממשק הנוח שהוא נגיש וזמין". כמו כן, מדווחים השניים כי 450-600 פרופילים של מחפשי עבודה נשלחים מדי יום למעסיקים וכן למעלה מ-8,000 אינטראקציות כבר נוצרו בחודש וחצי האחרונים בין המעסיקים למחפשי העבודה באמצעות האפליקציה.

האפליקציה מציעה ממשק נוח וידידותי למשתמש בה והיא מאפשרת למחפש העבודה לייצר פרופיל אישי הכולל תמונה, גיל, ניסיון תעסוקתי (לא חובה) ופרטי התקשרות עמו. וכן היא מעניקה פירוט נוח ומרבי אודות בית העסק ומודעת הדרושים שפרסם, דוגמת: היקף המשרה, סוג המשמרות, הניסיון הנדרש, גיל וכן כמה ניתן להרוויח במסגרתה.

אז איך זה עובד?

ראשית יש לבחור בין שני המסלולים: האחד, "מחפש עבודה" והשני "מצא עובד"

במידה ובחרת במסלול "מחפש עבודה", עליך להתממשק עם חשבון הפייסבוק או דרך המייל הפרטי.

בעמוד הבא תצטרכו להכניס את שם העיר בה תהיו מעוניינים למצוא עבודה או ללחוץ על כפתור "עבודות קרובות אלי" ולאתר בצורה גרפית על מפה היכן נמצאים בתי העסק הקרובים אליכם המגייסים עובדים באותו זמן נתון.

כעת מוצגים בפניכם כל המשרות הפנויות באזור בו וכן פרטי העבודה המדויקים וכל שנותר הוא לבחור את המשרה הרצויה, לייצר את הפרופיל האישי ולשלוח אותו לבית העסק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המודל עסקי

היזמים בר-יוסף מספרים כי כעת האפליקציה היא חינמית, הן למחפש העבודה והן לבעל העסק. "אנו רוצים להגיע לשלב שבו מכירים אותנו ומבינים את כוחנו. אנו נתחיל בזמן הקרוב בשלב גיוס הכספים כדי לצאת לחו"ל ולאחר מכן נוכל להתחיל לבנות את המודלים הכלכליים עליהם נרצה להתבסס. בכל מקרה, השירות יישאר חינמי לחלוטין למחפשי העבודה".

*האפליקציה ניתנת להורדה גם באייפון וגם באנדרואיד.

dana_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully