וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי.פי. מורגן מדרג את אמדוקס, קומברס ואולטיקום ב"תשואת חסר"; המניה המועדפת - נטסקרין

שירלי יום-טוב

25.9.2002 / 17:52

צ'ק פוינט מדורגת כמובילה בשוק ה-Firewall/VPN אך האנליסטים מאמינים שנטסקרין תוכל לעמוד בתחזיות הרבעון השלישי; "התאוששות בענף הטלקום - לפחות עוד שני רבעונים"



בית ההשקעות ג'יי.פי. מורגן משיק היום שיטת דירוג חדשה למגזרי התקשורת ופתרונות האבטחה, המתבססת על שלוש המלצות בלבד: תשואת יתר, נייטרלי ותשואת חסר. זאת, לאחר שבתי השקעות אחרים, כגון ליהמן ברדרס, עברו לאחרונה לשיטה החדשה.



על פי שיטת הדירוג החדשה זוכות המניות של אמדוקס , קומברס ואולטיקום להמלצת "תשואת חסר" ואילו צ'ק פוינט מדורגת בהמלצת "תשואת יתר". למרות הדירוג המוביל של צ'ק פוינט, היא איננה ה-Top Pick של בית ההשקעות בענף אבטחת המידע. המועדפת על האנליסטים של ג'יי.פי. מורגן היא המתחרה המיתולוגית, נטסקרין.



"הרבעון המסתיים בספטמבר הוא רבעון קשה מבחינה עונתית ויש לנו את הביטחון הרב ביותר בנטסקרין על כך שתוכל לעמוד בתחזיות", אומרים האנליסטים, ומוסיפים כי לדעתם נטסקרין תהיה החברה הצומחת ביותר מבין החברות שהם מסקרים. צ'ק פוינט מדורגת על ידם כחברה המובילה בשוק ה-Firewall/VPN, והיא החברה הרווחית ביותר המוכרת להם עם שולי רווח גולמי של 64%. הם מציינים כי המשקיעים הוטרדו ברבעונים האחרונים מירידה מסוימת בשיעורי הרווחיות הגולמית. אולם, לדעת האנליסטים, המשקיעים יכולים להמשיך ולהתרכז בעובדה שמדובר בחברה איכותית המוערכת במכפיל 17 על רווחיה הצפויים לשנה הנוכחית.



המלצת "תשואת חסר" לשלוש החברות הישראליות מגיעה על רקע "השפל המתמשך בענף הטלקום - שפל עמוק יותר ומתמשך יותר משציפו", אומרים האנליסטים. נקודות האור עבור חברות אלה היא, לדעתם, קופת המזומנים שלהן שתאפשר לחברות לצלוח את התקופה הקשה, בתנאי שהן ינוהלו בצורה נכונה. "התאוששות בענף לא צפויה להתרחש לפני שיחלפו עוד שני רבעונים", הם מציינים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully