וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם פינטרסט תאפשר לרכוש מוצרים בקלות - היישר מהאפליקציה

דנה נחום

3.6.2015 / 9:35

רשת שיתוף הצילומים והסרטונים הודיעה כי היא מצטרפת לגל הגובר בקרב אתרים ואפליקציות ותציע גם היא אפשרות לרכוש מוצרים היישר מהאפליקציה. לצילומים יצורף כפתור שיקושר ישירות ליצרנית המוצר המצולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ידיעה משמחת לחובבי הרשת החברתית פינטרסט: בחודש הקרוב תשיק הרשת "כפתור נעיצה" חדש שיוצג על גבי צילומי המוצרים ויאפשר למשתמשים לרכוש את כל מה שמשך את תשומת לבם - ישירות מהאפליקציה. "כפתור הנעיצה" החדש יופיע על גבי דפי צילומי המוצרים באפליקציה ויאפשר למשתמש לרכוש את המוצר בלחיצה, כשהתשלום יעשה באמצעות פייפל, חשבון האפל או כרטיס האשראי. מחיר המשלוח אומרים בחברה, יהיה זהה לזה שהיה משלם המשתמש באתר הרשת שמוכרת את המוצר.

במסגרת כנס של מטה החברה אמר מנכ"ל פינטרסט, בן סילברמן, כי משתמשי הרשת הביעו לא אחת רצון עז לרכוש מוצרים דרך האפליקציה, וכעת פינטרס תספק להם את האפשרות. לדבריו, החברה כבר חתמה על הסכמי שיתופי פעולה עם מגוון רחב של רשתות קמעונאיות דוגמת מייסיס, בלומינדיילס, נורדסטרום וקייט ספייד וכן עם חברות כרטיסי אשראי גדולות שיספקו "תגי מחיר" למוצרים באפליקציה ויאפשרו לגולשים בה לרכוש את המוצרים.

פינטרסט, שהושקה ב-2011, מאפשרת למשתמשים לשמור בעמוד שלהם צילומים או סרטונים שבהם נתקלו ברשת ולשתף בהם משתמשים אחרים. לטענת מנהליה משתמשי הרשת ביצעו כבר יותר מ-50 מיליארד "נעיצות" (המונח המקובל לשמירת צילום ברשת) והשימוש באתר גדל בקצב של 75% בשנה.

dana_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully