וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונת הכסף: שמלות כלה מהרשת באלפי שקלים פחות

עדיה פיטרמן

3.6.2015 / 14:01

לרגל פתיחת עונת החתונות, מצאנו ברשת שמלות ואביזרי כלה במחירים נמוכים משמעותית מהמקובל בישראל. כלה שקנתה ברשת: "השמלות היו הטעם שלי כי נתפרו לפי תמונות ששלחתי, אף אחד לא האמין שאלו שמלות מאיביי"

לנה סיליוק. Status Art Productions,
לנה סיליוק/Status Art Productions
"בתור כלה לא מובן לי למה אני צריכה לשלם בין חמשת אלפים שקל ל-15 אלף שקל על שמלה לערב אחד, אז התחלתי לחפש ברשת. השמלה יצאה מהממת וקיבלתי המון מחמאות. כולם היו בשוק שקניתי ברשת"

הקניות ברשת הגיעו לכל תחומי החיים כמעט, אך נראה שהן מורידות הילוך כשמדובר בחתונות. במקרה הזה יש עדיין היסוסים – שמלת כלה מהאינטרנט? נשמע לא בטוח, קשה להתאמה, ואולי אפילו באיכות פחותה. אך לנשים שכבר עומדות בחזית הקניות המקוונות ומעיזות להמשיך אל סף האבזור לחתונה, מתגלה עולם זול בצורה יוצאת דופן, ונוח מאוד.

בישראל ידוע ששמלות כלה הן עסק יקר, יקר מאוד אפילו. לרוב מדובר על השכרת שמלה במחירים שנעים מכמה אלפי שקלים ועד עשרות אלפי שקלים – ליום אחד בלבד; או קניית שמלה בכמה אלפי שקלים לכל הפחות. ברשת לעומת זאת אפשר למצוא שמלות כלה במחירים שמתחילים בכמה מאות שקלים, כולל משלוח, בקלי קלות. את שאר האביזרים כמו הינומה ונעליים, אפשר למצוא גם כן במחירים מצחיקים.

בהזמנת שמלה און ליין יש כמה אופציות - אפשרות קניית שמלה מוכנה הנמכרת לפי מידות, יחד עם ההבנה שאולי יהיה צורך במעט תיקונים אצל תופרת; או קנייה של שמלה בהתאמה אישית על ידי שליחת המידות למוכר, שתופר את השמלה למידותיה של הכלה. גם במקרה זה יהיה אולי צורך בתיקונים – אך היתרון הוא בניית שמלה מותאמת אישית לסגנון.

בחשודים המידיים, אליאקספרס ואיביי, אפשר למצוא מגוון רחב של שמלות כלה ושאר אקססוריז ליום החשוב, מאוגדים תחת מחלקת חתונות גדולה. כמובן כמו בכל קנייה כאן – יש לזכור שמדובר במוכרים שונים עם תנאי משלוח שונים ואמינות שונה, ויש לבדוק את כל אלו, כמו דירוג המוכר וחוות הדעת.

מאליאקספרס - שמלה ב-210 שקל, משלוח חינם

מאיביי - שמלה ב-968 שקל, משלוח ב-309 שקל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מלבד שני הענקים המוכרים, יש מגוון אתרים נוספים שמציעים שמלות כלה ואקססוריז:

האתר dhgate בנוי בדומה לאליאקספרס כך שלמי שכבר מתמצאות באלי יהיה פה נוח, ויש בו מחלקת חתונות גדולה.

שמלה לדוגמא, ב-482 שקל, משלוח ב-180 שקל

באתר של רשת האופנה האמריקאית ג'יי קרו יש מחלקת חתונות שכוללת ביגוד לחתן, לשושבינות ועוד, עם שמלות ושאר האקססוריז שצריך. עלות המשלוח 5 דולר (כ-20 שקל).

שמלה לדוגמא ב- 2,988 שקל -

באתר שמלות הכלה bhldn מבית רשת האופנה אורבן אאוטפיטרז, יש את כל מה שצריכה כלה – משמלות, דרך הינומות ונעליים ועד אקססוריז לשיער, ואפילו פריטי עיצוב לחתונה עצמה.

שמלה לדוגמא ב-1,062 שקל, המשלוח ב-540 שקל

הכלות מספרות

דיברנו עם שתי כלות בעבר וכלה אחת לעתיד, מקבוצות הפייסבוק "המציאות שלי מאיביי" ו- e-ma-bey שקנו שמלות כלה ושאר אקססוריז ברשת, וסיפרו לנו על מה שקנו וכמה חסכו.

4 שמלות כלה במחיר של אחת

לנה סיליוק. Status Art Productions,
לנה סיליוק/Status Art Productions

"החלטתי שזה גזל להשכיר פה שמלה באלפי שקלים והיא אפילו לא תישאר אצלי, במיוחד שרציתי יותר מאחת", אומרת לנה סיליוק, בת 26 מראשון-לציון. לאחר חיפושים באתרים הגדולים הצליחה סיליוק לארגן לעצמה ערכת חתונה מורחבת שכוללת ארבע שמלות במחיר של אחת, והמון פריטי אקססוריז במחירים מצחיקים.

את השמלות המרכזיות לחתונה קנתה אצל מוכר באיביי שתופר בהתאמה אישית שמלות כלה. "הגעתי אליו בהמלצת חברה שקיבלה את שמלתה לפני", היא מספרת, "הוא מוכר אדיב שלקח מידות ממני ותפר שתי שמלות מאפס. שלחתי לו תמונות של מה שאני רוצה והוא נתן הצעת מחיר ופתח עמוד למוצר שלי עם פריט אחד, שלח לי לינק וקניתי. השמלות הגיעו מהר עם שליח תוך 5 ימים, והתפירה ארכה 30 יום. ידעתי שהן לא יהיו בול אז שיניתי אותן אצל תופרת וזה עדיין לא עלה מה שעולה בארץ", מפרטת סיליוק. שתי השמלות, כולל משלוח ותיקונים, עלו 2,500 שקל. "השמלות היו הטעם שלי כי נתפרו לפי תמונות ששלחתי ולא בחרתי דגם קיים, ואף אחד שלא ידע על ההזמנות, לא האמין שאלו שמלות איביי, אפילו לא התופרות", היא מספרת.

למוכר באיביי.

בנוסף לשתי השמלות לאירוע, רכשה סיליוק עוד שתי שמלות זולות יותר באליאקספרס – אחת לחתונה שהתקיימה בפראג, ואחת לצילומי הטראש (צילומי חתן-כלה שמתבצעים באתרים שיכולים ללכלך את הבגדים, וכוללים פעילויות מלכלכות כמו ישיבה בבוץ, או זריקת צבע), ואקססוריז רבים מאיביי כמו כפפות, תכשיטי שיער, כתר עדין, ואבזור לחתונה, במחירים שלא אפשרי למצוא בישראל. על כל אלה מספרת סיליוק בבלוג שלה וממנו כמה דוגמאות:

שמלת הכלה לצילומים, 215 שקל ומשלוח חינם

שמלת הכלה לחתונה בפראג, 163 שקל ומשלוח חינם

הינומה, כ-27 שקל ומשלוח של כחצי שקל

כפפות תחרה, כ-10 שקלים ומשלוח של כשקל אחד

תכשיט לשיער, כ-4 שקלים ומשלוח חינם

כלה ליום צילומים במחירים מצחיקים

אלונה ימפולסקי. יעל אור-לי,
אלונה ימפולסקי/יעל אור-לי

אנחנו מתחתנים ביום שישי בחתונת צהריים ולא יהיה הרבה זמן להצטלם לפני האירוע, לכן החלטנו שאנחנו רוצים לעשות יום כיף בו נטייל ברחבי חיפה ונצטלם", מספרת אלונה ימפולסקי, בת 27, סטודנטית מבאר-שבע. "רציתי שמלה בהירה שתראה כמו שמלת כלה, אבל קלילה וקצרה, וחששתי שהחיפוש בקניון ובחנויות בגדים יערוך זמן רב כי אני לא מתחברת לרוב מה שאני מוצאת, לכן החלטתי לחפש ב- ASOS בה רכשתי בגדים מדי פעם בעבר", מספרת ימפולסקי, "ושם מיד מצאתי שמלה שאהבתי במחיר מבצע מאד שפוי, וגם לא הייתי צריכה לעשות בה שום תיקונים".

את הנעליים קנתה ימפולסקי בחנות האינטרנטית של Irregular choice. "אני מאד אוהבת את הדגמים שלהם ולא מביאים הרבה מזה לארץ, המחירים אמנם גבוהים אבל יש להם סיילים שווים במיוחד מדי פעם, ואת הנעליים שקניתי השגתי במגה-סייל במחיר רצפה של 120 שקל". את הסיכה לראש קנתה באליאקספרס. "רציתי משהו פרחוני אך במחיר סביר כי לא הייתי מוכנה להשקיע הון תועפות בצילומים המקדימים. עם הלוק שיצרתי, אנשים שפגשו אותי ברחוב אמרו לי מזל טוב ובאמת חשבו שאני כלה. מאד כיף שהיום העולם פתוח ואפשר להשיג את הפריטים שבאמת אוהבים במחירים ידידותיים".

שמלה, 168 שקל ומשלוח חינם (מעל 20 פאונד)

סיכה לשיער, כ-37 שקל ומשלוח חינם

נעליים, 120 שקל, מששלוח 60 שקל

שמלה לכל החיים, במחיר שלא מוצאים

סווטה רודצקי. perfilov.com,
סווטה רודצקי/perfilov.com

"בתור כלה לא מובן לי למה אני צריכה לשלם בין חמשת אלפים שקל ל-15 אלף שקל על שמלה לערב אחד", אומרת סווטה רודצקי, בת 26 מפתח-תקווה, "אז התחלתי לחפש ברשת, ומצאתי דגם של שמלה שהתאהבתי בה. מצאתי מוכרת באליבאבא, שלחתי לה תמונות של מה שאני מחפשת והיא תפרה לי לפי המידות. השמלה יצאה מהממת וקיבלתי המון מחמאות. כולם היו בשוק שקניתי ברשת", היא מספרת. "רוב הבנות מפחדות לקנות ברשת, אבל אין סיבה".

את השמלה היתה צריכה רודצקי לקצר, "אבל רק בגלל הטעות שלי". על השמלה שילמה 1,100 שקל, ועל התיקון שילמה 300 שקל.

לחנות

  • עוד באותו נושא:
  • שמלות כלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully