וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינוק של עשרות אחוזים במספר הלקוחות ב"עזריאלי סייל"

4.6.2015 / 12:00

במסגרת הסייל, שנפתח השבוע, מוצעים עד 70% הנחה על פריטים במגוון הרשתות שפועלות בקניוני הקבוצה. ארנון תורן משנה למנכ"ל קבוצת עזריאלי: "הרחבנו את 'עזריאלי סייל' לכלל 14 הקניונים בקבוצה, והלקוחות לא איחרו להגיב"

אזרחים מבלים ביום הבחירות בעזריאלי תל אביב , 17 במרץ 2015. דרור עינב
קניון עזריאלי בתל אביב/דרור עינב

היום הראשון של "עזריאלי סייל", המתקיים בקניוני עזריאלי ומציע הנחות של עד 70%, משך השנה כרבע מיליון לקוחות. מבצעי עזריאלי סייל נפתחו השנה ב-1 ביוני וייסגרו היום (ה'). ביום הראשון של המבצע זינק מספר הלקוחות בקניוני עזריאלי ברחבי הארץ ב-50%.

"עזריאלי סייל" מתקיים פעמיים בשנה כשיתוף פעולה בין קבוצת עזריאלי לרשתות ומותגי האופנה המובילים – בהם קבוצת פוקס, רנואר, קסטרו וגולף. השנה עזריאלי מקיימת גם פעילות ברשת, שבמסגרתה מתבקשים הגולשים לנחש כמה אנשים יגיעו השנה לסייל. המנחשים הקרובים ביותר יזכו בכסף לשופינג, כשהפרס הראשון יעמוד על 3,000 שקלים.

ארנון תורן משנה למנכ"ל קבוצת עזריאלי ומנכ"ל קבוצת הקניונים מסר: "הרחבנו השנה את 'עזריאלי סייל' המתקיים יותר מעשור לכלל 14 הקניונים בקבוצה, הפזורים ברחבי הארץ והעמקנו את גובה ההנחה עד ל-70%. הצרכנים לא איחרו להגיב ואנחנו רואים נהירה אמיתית לכל הקניונים ברחבי הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully