וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: פרטנר משלמת לאורנג' 15 מ' ש' בשנה על המותג

גד פרץ

4.6.2015 / 12:52

צפו: עובדי פרטנר הפגינו נגד מנכ"ל אורנג' צרפת וכיסו את הלוגו של החברה בדגל ענק של ישראל. המנכ"ל בנבנישתי החזיק דגל ישראל וקורא במיקרופון לעובדים: "אין לכם מושג כמה אני גאה בכם"

עובדי פרטנר מפגינים נגד אורנג'. פרטנר, גלובס
עובדי פרטנר מפגינים נגד אורנג'/גלובס, פרטנר

חברת פרטנר משלמת לאורנג' 15 מיליון שקל בשנה עבור השימוש במותג - כך מעריכים היום (ה') גורמים בענף התקשורת. בעקבות סערת ההתבטאות האנטי-ישראלית של מנכ"ל אורנג' העולמית, צפויה פרטנר להגיש היום בקשה לפיצוי החברה.

עובדי חברת פרטנר החלו לחגוג בהפגנתיות בחברה ועשרות עובדים הניפו דגלי ישראל בעקבות המהומה שנוצרה מאז אתמול בערב, כאשר מנכ"ל אורנג' העולמית תמך בחרם על ישראל.

העובדים קוראים קריאות בגנות החרם ובגנותו של סטפן רישאר. כמו כן הם הסתירו את הלוגו של אורנג' עם דגל ענק של ישראל.

פרטנר מקבלת היום גם חיזוק ממפתיע מחברה מתחרה; איציק בן אליעזר, מכל אקספון 018, קרא לציבור בישראל לא לנקום בפרטנר: "אני מבקש לחזק את עובדי ומנהלי חברת פרטנר אשר משרתים מיליוני לקוחות ישראלים במשך שנים ארוכות.

עובדי פרטנר מפגינים נגד אורנג'. פרטנר, גלובס
עובדי פרטנר מפגינים נגד אורנג'/גלובס, פרטנר

"פרטנר היא מתחרה אך לפני הכול ישראלית בכל מובן. אני קורא ללקוחות פרטנר שלא לנטוש את החברה בשל אמירתו של מנכ"ל אורנג' העולמית".

ועדת הכלכלה תתכנס בשבוע הבא לדון בנושא, והיו"ר ח"כ איתן כבל כתב בפייסבוק: "אורנג' זה מותג, לא יותר! פרטנר זו חברה ישראלית המעסיקה אלפי עובדים שמעניקים לישראלים רבים שירות יום יום. העובדים האלה הם שלנו, ולא נאפשר לתת לשום גורם זר לאיים על מקום עבודתם. שוחחתי הבוקר עם קרן אופק, יו"ר ועדת עובדי פרטנר ישראל, ואמרתי לה שבכוונתי לכנס את ועדת הכלכלה של הכנסת, על מנת לצאת בקריאה ברורה למען עמידה לצד העובדים והחברה.

"לא נהיה פרטנר לצעדי איום נלוזים של מותג זר. כל מי שעוזב את פרטנר ישראל עכשיו, בגלל אמירתו של מנכ"ל אורנג' העולמית, הופך לכלי שרת, שלא בטובתו ולא בידיעתו, בידי שונאי ישראל. הממשלה בחידלונה, כי רב הוא, לא מצליחה לצערי לגבש חזית בינלאומית רחבה שתמנע את המלחמה החדשה שמתרגשת ובאה עלינו, והיא מלחמת החרמות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עובדי פרטנר מפגינים נגד אורנג'. פרטנר, גלובס
עובדי פרטנר מפגינים נגד אורנג'/גלובס, פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully