וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורן באפט שומר על אופטימיות לגבי שוק המניות בארה"ב; מנכ"ל GE אומר כי התאוששות חזקה יותר אינה נראית באופק

עפרה שלו

25.9.2002 / 22:40

באפט, אחד המשקיעים המשפיעים ביותר בארה"ב, אומר כי המצב בארה"ב אינו רע כל כך, וכי "השווקים אינם מסונכרנים עם הכלכלה"; ימשיך לרכוש עסקים למרות הנפילות בשווקים



וורן באפט, אחד המשקיעים המשפיעים ביותר בארה"ב, אמר כי הוא עודו אופטימי לגבי שוק המניות והכלכלה האמריקאיים, למרות הנפילות האחרונות בשווקים. אולם, באפט ציין כי אין ביכולתו לחזות מתי יגיע השוק הדובי לסופו. ג'פרי אימלט, מנכ"ל ג'נרל אלקטריק , אמר במקביל כי אל למנהלי החברות לצפות להתאוששות חזקה יותר מאוחר יותר השנה או בתחילת 2003.



באפט, הידוע בחיבתו לחברות כלכלה ישנה, דיבר בראיון ל-CNNfn בלונדון. "אני מחזיק בגישה פרית כלפי בריטיניה, אני תמיד מחזיק בגישה פרית כלפי ארה"ב," אמר באפט, העומד בראש חברת ההשקעות ברקשייר האתאוויי.



באפט אמר כי המצב בארה"ב אינו רע כל כך, וכי "השווקים אינם מסונכרנים עם הכלכלה". בטווח הארוך, אמר, אם המצב הכלכלי ימשיך להיות טוב, שוקי המניות ירשמו ביצועים טובים".



עוד אמר באפט כי ימשיך לרכוש עסקים על פי הקריטריונים בהם השתמש מאז ומעולם: עליו להבין את העסק, ולהאמין כי הוא שווה יותר ממחיר הקנייה. הנפילות האחרונות בשוקי המניות אינן מפחידות אותו, אמר. "כשאני מחזיק בעסק טוב, מצדי ששוק המניות לא ייפתח כלל".



בנפרד אמר היום אימלט, מנכ"ל ג'נרל אלקטריק, כי אינו רואה סימנים לשיפור בהשקעות ההון. בנוסף, אמר כי המצב הנוכחי של מגזר התעופה גרוע יותר מאשר המצב לפני חצי שנה. מוקדם יותר היום אמרה ג'נרל אלקטריק כי תעמוד בתחזיות הרווח וההכנסות ברבעון השלישי.



ג'נרל אלקטריק, החברה הגדולה בעולם מבחינת שווי שוק, צופה צמיחה של 8%-10% בהכנסות ביחס לרבעון המקביל ב-2001, ועלייה חדה של 25% ברווח. בהתאם לתחזיות אלו, תרשום GE ברווח נקי של כ-4.1 מיליארד דולר על הכנסות של עד 32.5 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully