וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים נבחר כבנק הטוב ביותר בישראל ע"י "יורומאני"

7.6.2015 / 9:03

זו השנה הרביעית ברציפות בה מעניק המגזין את התואר לבנק הפועלים. ציון קינן: "זו הכרה בינלאומית חשובה במקצוענות של הבנק הגדול והמוביל בישראל"

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, בכנס ישראל לאחריות תאגידית, אוקטובר 2010. אורי לנץ
ציון קינן/אורי לנץ

המגזין הכלכלי והפיננסי "יורומאני" (Euromoney) בחר בבנק הפועלים כ"בנק הטוב ביותר בישראל", זו השנה הרביעית ברציפות. פרסי "יורומאני" מחולקים זו השנה ה-25 ברציפות, ונחשבים לאות הצטיינות חשוב ביותר בענפי השירותים הפיננסיים ברחבי העולם. יותר מ-600 בנקים, בתי השקעות וגופים פיננסיים מובילים בעולם הגישו השנה את מועמדותם לפרסים. צוות המחקר הייעודי של Euromoney דירג את כל ההגשות לפי גורמים כמותיים ואיכותיים כגון KPIs , יחסים פיננסיים וחדשנות כדי לבחור את הזוכים בפרס.

מנכ"ל בנק הפועלים, ציון קינן אמר כי "זו השנה הרביעית ברציפות שהמגזין הפיננסי היוקרתי Euromoney מעניק לבנק הפועלים את התואר 'הבנק הטוב ביותר בישראל'. זו הכרה בינלאומית חשובה במקצוענות של הבנק הגדול והמוביל בישראל, המצביעה על רציפות ועקביות בהישגים המרשימים שלנו. אני מודה לעובדים ולמנהלים שלנו, שבזכותם הוענק לנו התואר. נמשיך לחתור למצוינות, לשדרוגים נוספים בשירות ובתשתיות הטכנולוגיות שלנו, להמשך הצמיחה ולשימור מובילותינו, בהתאם לתוכנית האסטרטגית שלנו".

בנק הפועלים זכה בשנים האחרונות להכרה דומה גם מצד המגזינים הבינלאומיים היוקרתיים "Global Finance" ו"The Banker".

מערכת וואלה בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully