וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונקר המיליארדרים: שכונת יוקרה כזו לא רואים בכל יום

10.6.2015 / 8:11

21 מיליון ד' מחיר ממוצע לבית: הצצה לשכונת הפאר שנבנתה על אי בודד במיאמי ובה תמצאו את בתיהם של האנשים העשירים באמריקה, ביניהם אילי עסקים ונדל"ן, כוכבי ספורט ודוגמניות על

גלובס

באדיבות אופיר ארצי, Living, אתר Mako






בכל עיר יש אזורים שנחשבים טובים ואזורים שנחשבים פחות טובים. אבל אם בתל אביב מדובר ברמת אביב מול לוינסקי, הסטנדרטים של מיאמי הם בקנה מידה אחר לגמרי. שכונת Indian Creek Village, שנמצאת על אי באזור מפרץ ביסקיין בעיר, נחשבת לא רק לשכונה העשירה ביותר בעיר, אלא גם לשכונה העשירה ביותר באמריקה, והיא כבר זכתה לכינוי "בונקר הביליונרים".

הסיבה: הסלבריטאים, האיי-ליסטים ואנשי העסקים העשירים כקורח שבחרו להתיישב בה עם השנים. מדובר בסך הכל ב-86 דיירים ב-35 בתים בלבד. מחיר של בית ממוצע באי הוא כ-21.48 מיליון דולר, כל אחד כזה מכיל נוף מדהים לים כמובן. השכונה מכילה גם מגרש גולף פרטי בעל 18 חורים וקאנטרי קלאב מהודר לשימוש התושבים.

ומכיוון שמיליארדרים יודעים איך לשמור על עצמם, החלק הכי משמעותי בשכונה הוא האבטחה שלה: כוח משטרתי ייחודי שהוקם במיוחד עבור Indian Creek Village אחראי להגן על כל הבתים והשטחים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, בין השאר באמצעות ספינות ואופנועי ים שמסיירים באזור. אם חשבתם לבוא לבקר, אז תשכחו מזה.

ועכשיו לחלק הכי מעניין: מי גר בשכונה? נחסוך מכם כל מיני טייקונים, אילי הון וספורטאים, ונעבור ישר לסלבריטאים. כמו חוליו איגלסיאס, שרכש בשנת 2008 בית בשכונה, הרס אותו, ורכש בית נוסף בשנת 2012. או הדוגמנית אל מקפירסון, שגרה עם בעלה באחוזה בגודל 2,719 מ"ר בעלת תשעה חדרים. דוגמנית על נוספת שאפשר למצוא במכולת היא אדראינה לימה, שרכשה עם בעלה לשעבר בית בשווי של 9 מיליון דולר. דיירי העבר של השכונה כוללים גם את ביונסה וג'יי זי, שמכרו את ביתם המפואר לפני כחמש שנים ב-9.3 מיליון דולר.

ויש גם דייר מסתורי: בשנת 2012 נרכש בית בשכונה תמורת סכום שיא של 47 מיליון דולר, ואיש עדיין לא יודע מי גר בו. הפרט היחיד שידוע על בעל הבית החדש הוא שמדובר באדם ממוצא רוסי.

  • עוד באותו נושא:
  • מיאמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully