וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציה חדשה לסלופארק; תעניק חניה חינם למשך יומיים

9.6.2015 / 18:34

הגרסה החדשה של האפליקציה כוללת דיוק התראות בעזיבת מקום החניה, הצגת היסטוריית חניה, מפת זמינות חניונים באזור הנהיגה ושילוב אפשרות ניווט אליהם ועוד ■ החניה חינם - רק למצטרפים חדשים

יום ללא דו"חות חניה: "מרגיש כמו חג". טל אנגלנדר
יום ללא דו"חות חניה: "מרגיש כמו חג"/טל אנגלנדר

לאחר פתיחת שוק החניה הסלולרית לתחרות, עם ביטולו של הסדר החניה הארצי שהיה בין פנגו לשלטון המקומי (משכ"ל) בחודש שעבר, מעדכנת היום (ג') חברת סלופארק על השקת גרסה חדשה לאפליקציית החניה שלה ועל השלמת הפריסה הארצית בכלל הרשויות בישראל.

לרגל ההשקה, סלופארק מעדכנת כי תעניק חניה בחינם למשך יומיים בפריסה ארצית למצטרפים החדשים ללא הגבלת שימוש בין התאריכים 10-11 ביוני (לא למשתמשים שכבר התקינו את האפליקציה בגרסתה הקודמת).

האפליקציה החדשה כוללת מגוון חידושים שישפרו לטענת החברה את חווית המשתמש: דיוק התראות בעזיבת מקום החניה, הצגת היסטוריית חניה, התאמת מחיר אוטומטי לבעלי תו תושב, צ'אט און-ליין מול נציג סלופארק (לצד מוקד טלפוני), מפת זמינות חניונים באזור הנהיגה ושילוב אפשרות ניווט אליהם ועוד פיצ'רים אחרים.

את החניה באפליקציה החדשה ניתן להפעיל על-ידי החלקת האצבע על המסך והיא מאפשרת גם יצירת פרופיל אישי עם תמונה לכל רכב (למשתמשים שמפעילים את האפליקציה במספר רכבים).

השירותים החדשים מתווספים לשירותי הבסיס של החברה כמו 'סלופארק CASH' - שירות המאפשר תשלום במזומן על-ידי טעינת החשבון מראש בסכום כסף במזומן; שירותי תזכורות להארכת משך החניה ולכיבוי בעלות חודשית של 4.5 שקלים או בעלות של 5.5 שקלים בשיטת "לא חנית לא שילמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully