וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאנצ'ריה שמנסה לעשות מהפכה בתחום השירות

דנה נחום

11.6.2015 / 16:39

רשת חדשה תנסה להצעיד את הענף קדימה הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה אסתטית. בין היתר מנסה הרשת למשוך את הקהל הנשי להגיע לסניפים ולא להשאיר את הטיפול ברכב בידי הגברים בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תגידו שלום לפאנצ'ר מאכר הישן אליו התרגלתם ללכת במשך שנים ותכירו את הדור החדש של הפאנצ'ריות בישראל. רשת צמיגים חדשה בשם "צ'ק-אפ" תנסה להכניס אווירה של היי טק למוסכים שלה הפרושים ב-5 סניפים ברחבי הארץ במטרה לשדרג את המוסכניק של פעם ולהפוך את הביקור בפאנצ'ריה לחוויית שירות מתקדמת בעיקר בהיבט הטכנולוגי והאסתטי, כך למשל תוכל למצוא בסניפיה עמדות WiFi, מכונת קפה ושולחנות ישיבה.

במסגרת המייקאובר, השיקה הרשת אפליקציה מיוחדת שמבצעת התאמה אופטימלית של צמיגים בהתאם לאופי השימוש של הלקוח עם דגש על חיסכון בדלק, נסועה גדולה, אחיזה ספורטיבית ומשתנים נוספים. המערכת עושה שקלול ומציעה את הצמיגים המתאימים ביותר עבור הלקוח.

בין הטיפולים שתעניק הרשת החדשה: החלפת צמיגים בהתאם לסוג וגודל הגלגלים, המחירים נעים בטווחים של בין מאות לאלפי שקלים. כיוון זוויות היגוי לגלגלים המתבצעת בטכנולוגיית תלת מימד ממוחשבת, כשעלות הטיפול מתחילה מ- 250 שקל כולל מע"מ. וכן, החלפת מצברים עד 65 אמפר במחיר של 399 שקל כולל מע"מ.

הרשת מכוונת את הקמפיין השיווקי בעיקר לקהל יעד נשי שברובו לטענתם לא נוהג להגיע לפאנצ'ריות אלא להשאיר את המשימה הזאת לבני הזוג. "מרכזי השירות היעילים, המעוצבים והנקיים מושכים נשים לקחת חלק בפעילות החשובה בשמירה על בטיחות הרכב" אומר מנכ"ל הרשת, ירון פלג.

משה כהן, פאנצ'ר מאכר שעובד 40 שנה בתחום לא מתרגש מהיוזמה החדשה ואומר "מדי פעם מגיע איזה מישהו ומנסה להמציא את המקצוע מחדש. ראשית אני מאחל לו בהצלחה. אבל אני אומר לכם, לא בטוח שזה יצליח. יש לי לקוחות עשרות שנים שלא עוזבים אותי. תראה את הידיים האלה. איזה טכנולוגיה יכולה להחליף אותן"?

לרשת סניפים בערים הבאות: נתניה, אשקלון, רמת גן, חולון ורחובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully