וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההמלצות החמות: 6 מניות עם פטונציאל רווח של עד 200%

קובי ישעיהו

14.6.2015 / 8:46

המשקיעים, או לפחות אלה המבקשים להשיג תשואה עודפת על השוק, מתאמצים מאוד וצריכים לחפש חברות שעשויות לעלות גם אם השוק יעבור תיקון נרחב

שלט בוול סטריט בניו יורק. AP
הבורסה בוול סטריט./AP

הראלי האדיר של השנים האחרונות בוול סטריט הולך ומזדקן, וכעת האנליסטים ומנהלי ההשקעות מתקשים יותר ויותר למצוא חברות הנסחרות במחירים אטרקטיבים.

גם המשקיעים, או לפחות אלה המבקשים להשיג תשואה עודפת על השוק, מתאמצים מאוד וצריכים לחפש חברות שעשויות לעלות גם אם השוק יעבור תיקון נרחב.

באתר יאהו פייננס פורסמה כתבה על 6 חברות שמניותיהן עשויות לזנק בשיעורים של 50% עד 100% (כך לפחות מעריכים חלק מהאנליסטים המסקרים אותן...)

1. AMD. ב-Northland Securities מעניקים ליצרנית המעבדים מחיר יעד של 5 דולר, גבוה ביותר מ-100% ממחירה בשוק. ממוצע המלצות האנליסטים, אגב, עומד על 2.63 דולר למניה.

2. J.C. Penney. בפייפר ג'פרי מעניקים לרשת הקמעונאות מחיר יעד של 15 דולר, גבוה בכ-82% ממחירה בשוק. ממוצע המלצות האנליסטים עומד על 8.64 דולר למניה.

3. ויקאל (סימול: VICL). המניה נמצאת במומנטום חיובי וזינקה בכ-50% בשבוע האחרון. ב-H.C. Wainwright החלו לסקר את Vical עם מחיר יעד של 2.5 דולר לעומת מחיר של 1.47 דולר בשוק, כלומר אפסייד של 70%. ב-Roth Capital הציבו למניה מחיר יעד של 4.65 דולר.

4. Agenus (סימול: AGEN) . באופנהיימר החלו לסקר את חברת הביומד עם מחיר יעד של 14 דולר למניה, לעומת מחיר של 9.48 דולר בשוק.

5. Eclipse Resources (סימול: ECR). ב-RBC Capital Markets העלו את דירוג ההמלצה למניה ל"תשואת יתר" עם מחיר יעד של 9 דולר לעומת 6.16 דולר בסיום המסחר ביום שישי. קונצנזוס האנליסטים עומד על 8.33 דולר.

6. New Media Investment Group (סימול: NEWM). המניה קיבלה מחיר יעד של 37 דולר בשבוע שעבר, לעומת מחיר סגירה של 18.03 דולר ביום שישי.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully