וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי מכחיש הפרסומים: אין לנו שיתוף פעולה עם קופיז

דנה נחום

14.6.2015 / 11:55

בעקבות הפרסום מוקדם יותר כי שיווק השקמה תשתף פעולה עם רשת קופיז בהקמת כ-200 סניפי קופיז וסופר קופיז בפריסה ארצית, מצהיר לוי: "היו מגעים שלא הבשילו. כל אזכור של פעילות סופרמרקטים משותפת לא עלה"

פתיחת סניף חברת הסלולר החדש של רמי לוי בגבעת שאול, דצמבר 2011. עומר מירון
רמי לוי/עומר מירון

בעקבות הפרסומים הבוקר על שיתוף פעולה בין רשת שיווק השקמה לרשת קופיז מבקש רמי לוי להבהיר כי לא היו דברים מעולם ובין החברות התקיימו מגעים שכלל לא הבשילוט.
"זה לא נכון מה שכתוב בפרסומים", אומר לוי. "התנהל משא ומתן על כך שהם רוצים לפתוח קפה בצמוד לסופרים שלנו. לא דובר על רשת סופרים ולא על כלום. דיווחתי לבעלי המניות של שיווק השקמה שבהמשך לפרסום אודות קופיז, החברה קיימה מגעים שלא הבשילו עם קופיז כפי שהחברה מקיימת מגעים עם חברות מסחריות כל העת. המגעים החלו בעקבות התעניינות של קופיז לסחירת שטחים למכירת קפה בסניפי שיווק השקמה. בכל מקרה, שיווק השקמה מבקשת להבהיר כי כל אזכור של פעילות סופרמרקטים משותפת לא עלה במגעים בשום צורה".

מוקדם יותר טענו ברשת קופיז כי רמי לוי שתף פעולה עם רשת הקפה קופיז כדי להתחרות בקופיקס וברשת בתי הסופרים החדשה שלה והעסקה בין השניים צפויה להיחתם בימים הקרובים. על-פי קופיז, הנהלת רשת קופיז תעבור למשרדי רמי לוי וכן ייפתחו כ-200 סניפי קופיז וסופר קופיז בפריסה ארצית. שיווק השקמה תספק את המוצרים למכירה ברשת הסופרמרקטים העירוניים.

מרשת קופיז נמסר: "אנחנו מאמינים כי לא מספיק להקים סופרמרקט של 5 שקלים למוצר, אלא יש למכור מוצרים באיכות ובכמות היוצרת כדאיות כלכלית לקונה, להבדיל מסתם גימיק. לכן, החלטנו לאחד כוחות עם רמי לוי, שכבר הוכיח עצמו בציבור, כמי שיכול לספק סחורה איכותית במחיר שווה לכל נפש".

מנכ"ל קופיז, משה מזרחי, מסר כי "כבר מחר ייחתם שיתוף הפעולה בין שני הצדדים. אנחנו נרים כ-200 סניפים של קופיז בשנים הקרובות, כש-30 מתוכם יישבו בתוך הסניפים של רמי לוי". לטענת מזרחי, לעומת המתחרה סופר קופיקס, ישווקו בקופיז מותגים דוגמת קוקה קולה ונס קפה עלית שאינם נמכרים ברשת של אבי כץ. לדבריו, כבר נסגרו חוזים עם הספקיות הספציפיות שהתחייבו כי יעמדו במחיר של 5 שקלים - גם אם בחלק מהמוצרים לא תהיה רווחיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully