וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתוצאות ההסלמה הבטחונית: טיל קאסם פגע אמש באולם הייצור של חברת ניסן בשדרות

אלי דניאל

26.9.2002 / 10:05

יצרנית מוצרי החבישה מסרה שהיא מבצעת הערכת נזקים ושברשותה מלאי תוצרת גמורה בהיקף של 2 חודשי מכירה; מעריכה שלא צפוי שיבוש באספקה ללקוחות



הדי נפילות טילי הקאסם המיוצרים ברצועת עזה מגיעים היום גם לבורסה בתל אביב. חברת ניסן תעשיות רפואיות , הנמצאת בשליטת יחזקאל ניסן, מדווחת כי אולם הייצור שלה, המצוי במפעל שבשדרות, ספג אתמול בשעות הערב פגיעה ישירה מטיל קאסם שנורה, ככל הנראה, מצפון רצועת עזה. על פי הדיווחים שהופיעו בכלי התקשורת, נורו אמש 3 טילי קאסם לכיוון העיירה שדרות.



החברה, העוסקת בייצור ושיווק של מוצרי חבישה ובדים המשמשים כחומר גלם לייצור מטליות לחות ומוצרי היגיינה, הודיעה כי בשלב זה היא מבצעת הערכת נזקים, ולאחריה תצא הודעה נפרדת באשר להיקפם. עם זאת, בהנהלת חברה ממהרים להרגיע ומוסיפים כי ברשותה ישנו מלאי תוצרת גמורה בהיקף של שני חודשי מכירה - מלאי זה היה ועודנו מאוחסן בנפרד מאולם הייצור, כך שלא צפויים שיבושים באספקת מוצריה של ניסן ללקוחותיה.



ניסן סיימה את הרבעון השני של שנת 2002 עם הכנסות בהיקף של כ-39.2 מיליון שקל - עלייה של כ-48% לעומת ההכנסות שהושגו ברבעון המקביל. בשורה התחתונה הציגה החברה רווח נקי של כ-1.9 מיליון שקל - שיפור משמעותי בהשוואה להפסד בהיקף של 686 אלף שקל ברבעון המקביל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully