וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניית אי.סי.איי בשפל של 12 שנה

TheMarker

26.9.2002 / 18:56

כור מופסדת על הנייר כ-165.1 מיליון דולר על השקעתה באי.סי.איי; ההפסד על הנייר של ישאל צנוע יותר - 5 מיליון דולר



אתמול ירדה מניית אי.סי.איי טלקום בבורסת הנאסד"ק לרמת שפל של 12 השנים האחרונות - מחיר של 1.90 דולרים, המשקף לה שווי שוק של כ-178 מיליון דולר בלבד. מגמה זו נמשכת גם היום, כאשר המניה ממשיכה לרדת ב-2.6% נוספים למחיר של 1.85 דולרים.



הירידה האמורה מהווה מכה לכור המחזיקה בכ-33 מיליון מניות של אי.סי.איי, שמהוות כ-30.3% מהון המניות שלה. שווי השוק של מניות אלה עומד כעת על כ-62.7 מיליון דולר, בעוד שמניות אלה רשומות בספרים בעלות של כ-227.8 מיליון דולר. כלומר, הפער בין שווי השוק לרישום בספרי כור עומד כעת על כ-165.1 מיליון דולר, או אם נרצה - שווי השוק של ההשקעה נמוך בכ-72% מהעלות בספרים.



יצוין כי, על פי הערכת השווי שהכין יצחק סוארי עבור כור במהלך חודש מארס, שווייה של אי.סי.איי הוערך אז בטווח שבין 644 מיליון דולר ל-845 מיליון דולר - פי כמה וכמה מהשווי הנוכחי. על רקע הירידה המתמשכת בשווייה של אי.סי.איי הספיקה כור להודיע כי בכוונתה להזמין הערכת שווי עדכנית בטרם יפורסמו דו"חות הרבעון השלישי.



לאור המצב הנוכחי של מניית אי.סי.איי, שלושה ימי מסחר לפני תום הרבעון, מתחזקת האפשרות כור תבצע בדו"חותיה לרבעון השלישי הפחתה לירידת ערך בגין ההשקעה באי.סי.איי.



חברה נוספת אשר אינה רווה נחת מהשקעתה באי.סי.איי הינה ישאל הנמצאת בשליטת אהרון ושלמה דברת. במהלך חודש פברואר, השקיעה החברה כ-10 מיליון דולר בתמורה ל-2.5% ממניות אי.סי.איי במסגרת הנפקה פרטית שבוצעה לפי מחיר של 3.8 דולרים למניה. המחיר הנוכחי של מניית אי.סי.איי משקף למניות שבידיה שווי שוק של כ-5 מיליון דולר, 50% מתחת למחיר ההשקעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully