וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נספרסו: הקפסולות בישראל יקרות ב-40% מבאיטליה

מיכל רז-חיימוביץ'

23.6.2015 / 8:18

גם בעלי מכונות קפה של נספרסו משלמים יותר - כך עולה מפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של אפליקציית פרייסז להשוואת מחירים

בית קפה. ShutterStock
בית קפה/ShutterStock

לא רק על מילקי הישראלים משלמים יותר. גם בעלי מכונות קפה של נספרסו משלמים יותר - כך עולה מפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של אפליקציית פרייסז להשוואת מחירים.

בתמונה המתפרסמת בפוסט נראה שרוול קפסולות ריסטרו של נספרסו שצולם באיטליה, שמחירו בארץ 22.40 שקל, ומחירו באיטליה 3.70 אירו (16 שקל) - פער של 40%.

גם הספרדים, הבריטים והיוונים משלמים פחות מהישראלים, וזאת בניגוד לצרכנים בארה"ב, סין ומצרים שמשלמים יותר.

קפסולות הקפה של נספרסו נמכרות בערוצי המכירה של החברה בלבד, בהזמנות באינטרנט, הזמנות טלפוניות או בחנויות הבוטיק, זאת בשונה ממכונות הקפה של נספרסו הנמכרות גם בחנויות חשמל - וכפי שפורסם לאחרונה ב"גלובס" - במחירים נמוכים בהרבה מאלה שמוכרת נספרסו עצמה.

מגוון הקפסולות של נספרסו כולל 23 סוגים של תערובות קפה, וטווח המחירים שלהן נע בין 22.40 שקל ל-24.60 שקל לשרוול המכיל 10 קפסולות.

לפני 3 שנים פג הפטנט של נספרסו על קפסולות הקפה שלה, מה שהיווה הזדמנות שלה חיכו מתחרים עם קפסולות קפה התואמות למכונות של נספרסו. מאות סוגי קפסולות תואמות נמכרות ברחבי העולם וגם בישראל: קפסולות הקפה של עלית הנמכרות ברשתות השיווק בכ-1.50 שקלים ליחידה; קפסולות הקפה של ג'ו הנמכרות בחנויות מנטה בתחנות דלק בכ-2 שקלים ליחידה; וקפסולות אילן'ס שחזרו למדפים אחרי היעדרות ונמכרות בסניפי סופר-פארם בכ-2 שקלים ליחידה.

תגובת נספרסו: "נספרסו, כחברה בינלאומית, שומרת על מדיניות מחירים דומה ככל האפשר במדינות בהן היא פועלת, וכך גם בישראל. הבדלי מיסוי (מע"מ בישראל 18%), עלויות תובלה, רגולציה מקומית ושערי מטבע שמשתנים - כל אלה משפיעים על המחיר הסופי במדינות השונות. ההשפעה של גורמים אלה עובדת גם בכיוון ההפוך, ובחלק מהמדינות נמכרות הקפסולות במחיר גבוה מאשר בישראל, כמו בארה"ב, קנדה, רוסיה וטורקיה".

  • עוד באותו נושא:
  • נספרסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully