וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר: כך תכין את עצמך לקיץ - ולא ביוקר

עדיה פיטרמן

24.6.2015 / 13:44

דרישות המלתחה של הגברים בקיץ אינן גבוהות אך ברכישות בארץ ההוצאה יכולה לצמוח לסכום לא מבוטל. מצאנו בשבילכם מציאות ברשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולי זו קלישאה, אבל לרוב היא נכונה – מה כבר צריך גבר לקיץ? טי-שרט, מכנסים קצרות וכפכפים, אפשר גם כובע מגניב בשביל הפיניש, וזהו. עדיף שהבגדים יהיו מכותנה – כי מי רוצה להזיע בפוליאסטר בחום הישראלי, וכל השאר בהתאם לטעם – צבעים, דגמים, גזרות, ושאר ירקות.

בישראל המחירים של כל הפריטים האלה, כמקובל, אינם נמוכים כלל, אפילו במבצעי סוף-העונה, שכבר התחילו הקיץ. מחירי חולצות הטי בקסטרו למשל נעים בין 70-130 שקל, וברשת גולף יעלו החולצות 100-150 שקל. מכנסי ברמודה יעלו בגולף כ-200-250 שקל, ובקסטרו 100-200 שקל. ברשתות אחרות, ובעיקר בחנויות מותגים, המחירים אף ממשיכים ומטפסים מעלה.

כשמדובר בהנעלה, את כפכפי האצבע אפשר למצוא בזול בישראל, ארץ הקיץ הלא-פורמלית. אבל כשעוברים לסנדלים, או במקרה של כפכפים מסוגים שונים - ממותגים או לא, יהיה קשה מאוד למצוא את אלו במחירים של פחות מ-200 שקל ומעלה.

בשתי הרשתות הבריטיות הפופולריות נקסט ואסוס, רשתות עם איכות דומה או אף טובה מהרשתות בישראל, יש מגוון של חולצות טי, מכנסיים קצרים, כובעים, סנדלים וכפכפים מסוגים שונים, בטווח מחירים גדול ובמגוון דגמים וצבעים. המבחר הגדול מאפשר להתאים את הגרדרובה הגברית לקיץ בצורה הטובה ביותר, וכל זה בלחיצת כפתור. מצאנו מבחר דוגמאות שהן כמעט חצי מחיר מהנמצא בישראל.

Nextdirect

רשת בריטית לבגדי נשים, גברים ילדים ותינוקות, אקססוריז ומוצרים לבית. בבגדי הגברים ובנעליים אפשר להזמין לפי המידה בישראל – המידה האירופאית, ובעזרת טבלת המידות וההמרות, להמיר מהמידה האירופית למידה האנגלית (או האמריקאית אם צריך. אפשר ורצוי גם להיעזר בטבלת ההיקפים, כדי להתאים את המידה בצורה הטובה ביותר. המשלוח לישראל הוא חינם בקנייה מעל 75 שקל. כדאי לשים לב שהרבה דגמים מגיעים במבחר גדול של צבעים באותו המחיר, מהם אפשר לבחור, או פשוט לקנות כמה פריטים בכמה צבעים. בחולצות יש לשים לב אם מדובר בגזרה צמודה, רפויה או רגילה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מכנסיים בנקסט

מכנסי צי'נו קצרות (ברמודה), ב-17 צבעים לבחירה, 60 שקל

מכנסי צ'ינו עד הברך בהדפס עלים (קיימים עוד הדפסים), 73 שקל

מכנסי ג'ינס קצרות בשבעה גוונים לבחירה, 81 שקל

asos

אתר בריטי לבגדי נשים וגברים, נעליים ואקססוריז, בו המשלוח לישראל הוא חינם בהזמנה מעל 20 פאונד (כ-120 שקל). באתר מותגים רבים ומבחר ענק, כולל מחלקת אאוטלט גדולה, וסיילים משמעותיים בתכיפות גבוהה. אפשר להזמין לפי המידה בישראל – המידה האירופאית, ולהמיר אותה למידה האנגלית בעזרת טבלת ההמרה למידה האנגלית (או האמריקאית), ובעיקר רצוי להיעזר בטבלת מדידת ההיקפים המפורטת.

מלבד בדיקה בקטגוריה המבוקשת, כדאי לבדוק במקביל גם במחלקת האאוטלט – שם מבחר בגדים מוזלים מכל הקטגוריות. בנוסף, יש את מחלקת החבילות – שם נמכרים מבחר מארזים של כמה פריטים מאותה קטגוריה יחד, כמו כמה חולצות טי או מכנסיים קצרים, במחירים משתלמים ביותר.

לדוגמא, מארז חמש חולצות בצבעים שונים, 144 שקל למארז (כ-28 שקל לחולצה)

טישרטים באסוס

באסוס מגוון חולצות טי זולות, חלקות במגוון צבעים, גוונים, סגנונות בדים ודגמים. רצוי לשים לב אם מדובר בגזרה צמודה, רפויה, או רגילה. אם מדובר בגזרה צמודה כדאי לקחת מידה אחת מעל המידה המתאימה, אם לא מעוניינים בחולצה צמודה מאוד.

חולצת פסים לבן-כחול, 36 שקל

חולצה בצבע בורדו עם מכפלת בשרוול, 36 שקל

חולצה בכחול נייבי עם שרוולים וכיס בבורגונדי, 48 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully