וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערכים לשנה הבאה: קבוצות רכישה של הורים לציוד לביה"ס

דנה נחום

28.6.2015 / 15:06

היזם החברתי עוזי ריעני אירגן 11 ועדי הורים ברחבי הארץ לקבוצת רכישה לציוד לבית הספר, שלטענתו יוצע בהנחות של 20%-40% מהמחירים בחנויות. את הפריטים אפשר לרכוש בירידים ייעודיים בכל רחבי הארץ או באינטרנט

מורה בכיתה. ShutterStock
מורה בכיתה/ShutterStock

חופשת הקיץ של התלמידים תחל באופן רשמי בעוד יומיים, אבל הורים רבים כבר נערכים לשנת הלימודים הבאה. ועדי הורים ברחבי הארץ החלו להתארגן בקבוצות רכישה של ציוד חזרה לבית הספר, שמטרתן להוזיל בעלויות. היריד הראשון של קבוצות הרכישה יתקיים כבר ביום שלישי הקרוב בהרצליה.

את המהלך מלווה זו השנה השנייה היזם החברתי עוזי ריעני, שיקיים בשיתוף 11 ועדי הורים ברחבי הארץ ירידי ציוד לבתי הספר במטרה להוריד את המחירים. במסגרת הירידים יוצעו להורים מגוון רחב של ציוד ופריטים לבית הספר, בהנחות שעל פי ריעני יגיעו ל-20%-40% מהמחירים בחנויות: "סל הקניות לילד בבית ספר יסודי כולל תיק חדש יכול להגיע ל-400 שקלים, אז אפילו 20% הנחה זה משמעותי. כשיש לך כמה ילדים זה נהפך להיות משמעותי עוד יותר".

את המוצרים לירידים השונים מספק היבואן "אופק חדש", המאפשר להורים שלא יוכלו להגיע לרכוש את המוצרים דרך האינטרנט, מבלי לוותר על ההנחה שמוענקת לקבוצת הרכישה. מחירים לדוגמה כפי שמופיעים באתר האינטרנט ולפני הנחת קבוצת הרכישה: מבחר תיקים אורטופדיים ממותגים ב-159-199 שקלים, קלמרים בגדלים שונים ב-28-35 שקלים, סט טושי הדגשה: ב-8-17 שקלים ל-4 יחידות ועוד.

על מנת לזכות בהנחה בירידים השונים יש להירשם בדף הפייסבוק של ריעני הנקרא "קבוצת רכישה לציוד חזרה לבית הספר" ולהציג את הרישום עם ההגעה ליריד. כיום רשומים בעמוד הפייסבוק של ריעני כ-9,000 חברים. לטענתו, ככל שירבו מספר החברים כך כוח הקנייה של ההורים יגדל וההנחות יהיו גבוהות יותר. ערים נוספות שבהן ייערכו נכון לעכשיו ירידים במהלך חופשת הקיץ הן גבעתיים, מבשרת ציון, ירושלים, הוד השרון, נס ציונה, עמק חפר ורמת גן.

ריעני, 39, מגבעתיים פתח את דף הפייסבוק בשנה שעברה, אחר שניסה לארגן בבית הספר של בנו קבוצה של 200 הורים יחדיו לרכישת מוצרי חזרה לבית הספר. הדף נהפך להצלחה בקרב ועדי הורים נוספים שהחליטו לאמץ את הרעיון ולהביא אותו לבתי הספר שלהם כבר בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully