וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיוטי פרי המחודש: 20 אלף מוצרים ב-3,200 מ"ר

דנה נחום

29.6.2015 / 16:50

סניף הדיוטי פרי של ג'יימס ריצ'רדסון נחנך לאחר שיפוץ בנתב"ג. יצאנו לבדוק מה מחכה לנו בדרך לחו"ל ואיך המחירים

כתבתה של דנה נחום, עריכת וידאו: יותם וקס

שלושה מיליון ישראלים יעברו בשערי נתב"ג בקיץ הקרוב ועבור רבים החופשה מתחילה כבר בכניסה לחנות הדיוטי פרי. חברת גיימס ריצארדסון בעלת זיכיון הדיוטי פרי בארץ, השיקה לאחרונה את המתחם החדש בשדה התעופה המתהדר בתואר "חנות הדיוטי הפרי הגדולה בעולם".

החנות החדשה החולשת על כ-3,200 מ"ר, כוללת כ-20 אלף מוצרים מקטגוריות שונות וביניהן בישום, אלכוהול, דברי מתיקה וכן מתחם אופנה חדש. לדברי אמנון תגורי, מנהל סניף הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון "החנות החדשה מעוצבת ומסודרת על פי היגיון של מסלול הליכה מרכזי וסידור קטגוריאלי. בניגוד לקמעונאות הקלאסית המציבה את הקטגוריות המבוקשות בקצה החנות, בחנות החדשה הוצבו הקטגוריות המבוקשות ביותר בכניסה לחנות, כדוגמת הטבק והאלכוהול".

מלבד השינוי הקוסמטי הכניסה הנהלת החברה מגוון מוצרים רחב שחלקם אף נמכר לראשונה בחנויות דיוטי פרי, כמו מותג טיפוח השיער Kerastase ומוצרי טיפוח לבית של מותגי היוקרה בולגרי והרמס. על פי נתוני החברה, סל הקניות הממוצע של הנוסע הישראלי עומד על 180 דולר לעומת סל הקניות הממוצע של תייר שעומד על 140 דולר.

מבדיקת מחירים קצרה עולה כי בתחום האלכוהול והבישום המחירים בישראל מצליחים לשמור על אטרקטיביות לעומת מחיריהם בדיוטי פרי במדינות אחרות. בושם מיס דיור 100 מ"ל, למשל, נמכר בישראל ב-413 שקלים, לעומת מחירו בדיוטי פרי בברלין העומד על 454 שקלים ובדיוטי פרי בלונדון שם הוא נמכר ב-455 שקלים. ג'וני ווקר בלאק לייבל 1 ליטר, שמחירו בנתב"ג עומד על 113 שקלים נמכר בדיוטי פרי ברלין ב-156 שקלים ובשדה"ת בלונדון ב-178 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully