וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו: מה כדאי לקנות בדיוטי פרי ומה משתלם להזמין מחו"ל

עדיה פיטרמן

2.7.2015 / 10:21

לאחר שהשבוע נחנכה מחדש חנות ג'יימס ריצ'רדסון בנתב"ג, יצאנו לבדוק האם המחירים שמציע הדיוטי פרי אכן אטקרטיביים או שכדאי יותר להזמין את המוצרים באינטרנט ולא לחכות עד לטיסה הבאה

כתבתה של דנה נחום, עריכת וידאו: יותם וקס

(קריינות: דנה נחום)

בשמים וקוסמטיקה ידועים כיקרים בישראל, מלבד בתקופות חגים, אז יוצאות רשתות הפארם במבצעים. בשאר ימות השנה משתלם לרוב להזמין מוצרים אלה, כמו גם מוצרי חשמל קטנים, מאתרי המכירה בעולם. דווקא בתקופת הקיץ, היא תקופת הנסיעות, בה לא תמצאו מבצעים בפארם – אך כן תמצאו אותם בדיוטי פרי, כדאי לבדוק אם משתלם יותר לקנות בדרך לחו"ל מאשר להזמין מאתרי המכירה בחו"ל. זאת כמובן במקרה ואתם, או הקרובים לכם, מתכננים נסיעה.

היום, כשאתרי מכירות מפרסמים מחירים וגם חנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון הצטרפה והעלתה אתר עם מחירים, כדאי פשוט לבצע השוואת מחירים לפני ההחלטה היכן לקנות. לעיתים קיימים מבצעים זמניים, בחנות או באתרים בחו"ל (כעת למשל מתקיים בג'יימס ריצ'רדסון מבצע של מבחר בשמים ב- 29.90 דולר ללא ציון תאריך סיומו) ולכן – אם אתם מתכוננים לנסיעה ומעוניינים להשוות את מחירי הדיוטי פרי לאלו שבאתרי המכירה, ערכו את ההשוואה קרוב למועד הנסיעה. במקרה של מבצע בדיוטי פרי אף התקשרו לברר עד מתי הוא מתקיים. כדאי לוודא את המחיר ביום הנסיעה עצמה. כך תוכלו לוודא שאתם קונים במחיר הנמוך ביותר מבין האפשרויות הקיימות.

כדי לברר היכן משתלם יותר לקנות את המוצרים האלה, בדקנו כמה מוצרים מקטגוריות שונות – איפור, טיפוח, ובשמים באתר של ג'יימס ריצ'רדסון, ומוצרי חשמל קטנים באתר של א.ל.מ דיוטי פרי, אל מול אתר המכירות הגדול אמזון, ואתר מכירות הקוסמטיקה השולח בחינם לישראל – סטרוברינט. מהבדיקה שלנו עולה כי כעת המחירים בדיוטי פרי הם הזולים ביותר, ורק במקרים בודדים משתלם להזמין מחו"ל.

כשמדובר במשלוח מאמזון יש צורך בחברת שילוח לישראל, במקרה זה שקללנו את העלויות של חברת השילוח ביי טו יו.אס.איי - בעזרת מחשבון האמזון שבאתר. כשמדובר במשלוח מאתר סטרוברינט יש לשים לב כי על הזמנת בשמים בלבד קיימת תוספת של עלות משלוח על סך 40 שקלים, אך זו מתבטלת ברגע שמוסיפים פריט אחד לפחות מכל קטגוריות אחרת. כפי שמסבירים באתר: "בשמים מסווגים כ'סחורה מסוכנת' ודורשים טיפול מיוחד במשלוח. אנו גובים 40 שקלים עבור משלוח של הזמנות בשמים בלבד. הוסיפי כל מוצר קוסמטיקה, איפור או טיפוח השיער וההזמנה שלך תהיה זכאית למשלוח חינם".

כשאתם עורכים את ההשוואה, בדקו מלבד האתרים בחו"ל כמו אמזון וסטרוברינט, גם אתרים ישראלים כמו קולפרפיום (callperfume.co.il)שמציע מחירים נוחים ובשמים (bsamim.co.il) שמייבא בשמים בייבוא מקביל ולכן מציע מחירים שלעיתים זולים יותר מהמתחרים.

איפור

מסקרה LASH QUEEN FELINE EXTRAVAGANZA של הלנה רובינשטיין

בג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי – 140 שקל

באתר סטרוברינט – 151 שקל

באמזון, עם שילוח באמצעות ביי טו יו.אס.איי - 220 שקל

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טיפוח

תחליב לחות לעור פנים יבש או מעורב של לנקום, 125 מ"ל

בג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי - 151 שקל

באמזון, עם שילוח באמצעות ביי טו יו.אס.איי - 185 שקל

בשמים לנשים

BE DELICIOUS של דונה קארן, או דה פרפיום 100 מ"ל

בג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי – 204 שקל

באתר סטרוברינט –278 שקל

באמזון, עם שילוח באמצעות ביי טו יו.אס.איי - 234

אמפוריו לאישה של ארמני, או דה פרפיום 100 מ"ל

בג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי –347 שקל

באתר סטרוברינט –354 שקל

באמזון, עם שילוח באמצעות ביי טו יו.אס.איי - 301 שקל

*באתר בשמים הישראלי (המייבא ביבוא מקביל) 290 שקל (משלוח חינם)

בשמים לגברים

מוצרי חשמל קטנים וגאדג'טים

מסיר שיער לנשים smooth&silky של רמינגטון

בא.ל.מ דיוטי פרי – 185 שקל

באמזון, עם שילוח באמצעות ביי טו יו.אס.איי - 180 שקל

  • עוד באותו נושא:
  • דיוטי פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully