וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונספט החדש של ריבוק בישראל: חדר כושר בתוך חנות

5.7.2015 / 12:12

בחברה החליטו להקים עשר חנויות שיציעו את מוצרי המותג, בהם כאלה שטרם נמכרו בארץ, ויכללו מתחם חדר כושר ובו שלל אפשרויות לאימונים. החנות הראשונה תיפתח בתל אביב בתוך כחצי שנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנכ"ל ריבוק ישראל, משה סיני/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת מוצרי הספורט הבינלאומי ריבוק תקים בישראל רשת חנויות ומתחמי כושר בהשקעה של כ-15 מיליון שקל. על פי תוכניות החברה, החנות הראשונה תיפתח בתל אביב בתוך פחות מחצי שנה, ובעקבותיה ייפתחו תשע חנויות קונספט נוספות בפריסה ארצית.

לצד החנויות מתוכננים לקום מתחמי כושר, שיכללו מבחר רחב של ציוד ספורט ומכשירים ויאפשרו ללקוחות לשלב בין חוויית הקנייה לפעילות ספורטיבית. בחנויות עצמן יימכר מגוון רחב של מוצרים לספורטאים - החל מנעליים, בגדי ספורט, תיקים משקולות ואביזרים לענפי הספורט וכלה בפרטי לבוש לילדים. מנציגי ריבוק בישראל נמסר, כי מתחמי הכושר שיקומו יציעו למתאמנים אימוני קרוספיט, התעמלות קרקע ומכשירים, ריצות קצרות וארוכות, קפיצות בחבל, פילאטיס, יוגה ועוד.

מחירי המנויים בחדרי הכושר של ריבוק טרם נקבעו, אך על פי נציגי החברה "לא מדובר במחירי פרימיום" ועלות המנוי תהיה ממוצעת ביחס לשוק. על פי התוכנית, החנויות העתידיות יחלשו על שטח הנע בין 150 ל-200 מ"ר וכל מתחם כושר יתפוס בין 350 ל-500 מ"ר.

המהלך הנוכחי מגיע מתוך רצון של הנהלת ריבוק ישראל לייצר חנויות קונספט המזוהות עם המותג בלבד, בדומה לאלו שמפעילות חברות נייק ואדידס בישראל מזה שנים. כיום ניתן למצוא את מוצרי המותג רק ברשתות הספורט השונות ובמתחם הדיוטי פרי בנתב"ג. מנכ"ל ריבוק ישראל, משה סיני, מסר כי "הפעלת רשת חנויות הקונספט תאפשר להנגיש לציבור בארץ את מוצרי החברה החדשים, שעד כה לא נמכרו בישראל, וכך נוכל לספק מגוון רחב של הנעלה וביגוד ייעודיים לענפי ספורט שונים, עם דגש בביגוד נשים ייחודי ומתקדם טכנולוגית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully