וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים משיק מועדון הטבות לאזרחים ותיקים

12.7.2015 / 8:56

"פועלים GOLD" יציע ללקוחות הוותיקים של הבנק, המחזיקים תעודת אזרח ותיק, מגוון הנחות במסעדות, במקומות בילוי ובמוסדות תרבות. כדי לקבלן כל מה שעל הלקוח לעשות - הוא לשלוח SMS

פועלים GOLD. בנק הפועלים, אתר רשמי
פועלים GOLD/אתר רשמי, בנק הפועלים

בנק הפועלים הודיע על השקת "פועלים GOLD" – מועדון ללקוחות הוותיקים של הבנק המציע מגוון הטבות, פעילויות ומבצעים לאורך השנה. החברות במועדון תתאפשר לכל לקוחות הבנק שלהם תעודת אזרח ותיק וכרטיס אשראי. הקמת המועדון היא חלק ממהלך אסטרטגי שנתי של בנק הפועלים בנושא "הוותיקים החדשים" שמטרתו להעלות על סדר היום את נושא התחום הפנסיוני, הפיננסי והצרכני בקרב מגזר זה.

פועלים GOLD יציע לחבריו מבצעים והטבות מדי יום שני בתחומים שונים. בין ההטבות: ארוחת בוקר זוגית (מבוגר+ילד) בקפה ג'ו ב-49 שקל במקום ב-83 שקל, ארוחה זוגית (מבוגר+ילד) ברשת Burgerim ב-49 שקל במקום ב-76 שקל, פיצה משפחתית בפיצה האט ב-30 שקל במקום ב-70 שקל, כרטיס לספארי ב-29 שקל במקום 67 שקל, רטיס לסרט קולנוע ברשת גלובוס גרופ ב-10 שקלים במקוםן 42 שקלים ועוד.

בנוסף יציע המועדון ללקוחותיו הוותיקים מדי חודש חוויות ואירועים מיוחדים בתחומי בידור, בילוי, בישול, נופש, לימודים שתוכננו במיוחד עבורם בהנחות משמעותיות. באוגוסט, למשל, יוצעו הצגות במחיר של 39 שקל לאדם בהן ציפי שביט – מופע המיטב, הפושעים החדשים של תאטרון הקאמרי ומיקי קם – מיקי.COM.

כדי להזמין את הזמנת ההטבות המתחלפות מדי יום שני במסגרת "GOLD MONDAY" על הלקוחות לשלוח SMS למספר 055-9700798, הכולל מילת קוד כמו "הצגה".SMS יישלח בחברה עם קוד למימוש ההטבה, שתינתן בהצגתו בתוספת הצגת תעודת אזרח ותיק וכרטיס אשראי של בנק הפועלים בבית העסק.

הממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים, אריק פינטו, מסר כי "החלטנו לבצע מהלך נרחב ראשון מסוגו בארץ למען אוכלוסיית המבוגרים, הנובע מהבנת החשיבות וההשפעה הגדולה שיש לה על החברה והכלכלה. בנק הפועלים רואה במהלך זה ביטוי נוסף לדאגתו לחירות הפיננסית של לקוחותיו, ולתפקידו של הבנק כמלווה פיננסי של המשפחה באבני הדרך החשובים בחייה, תוך טיפול בצרכי ההווה העתיד".

הילה הרמולין-רונן, מנהלת אסטרטגיה שיווקית בבנק הפועלים אמרה, כי "המועדון החדש מהוה נדבך נוסף במהלך האסטרטגי שמוביל בנק הפועלים ויציע ללקוחות הבנק -הוותיקים החדשים מגוון רחב של הטבות,מבצעים משמעותיים, חוויות ואירועים מיוחדים הנותנים מענה לצרכים הייחודיים של האוכלוסייה הזאת. המועדון יעניק ללקוחות מעטפת של פעילויות שיווקיות, חוויתיות במגוון רחב של תחומים וכמו כן הנחות משמעותיות וחיסכון כספי במאות שקלים ללקוחות לאורך השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully