וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביגדור קפלן על הבנקים: "נהרוג אותם, זבלים"

15.7.2015 / 8:40

גלי צה"ל: הדיונים הקשים סביב הסדר החוב של מגה הוציאו ממנכ"ל אלון הריבוע הכחול ביטויים קשים ביותר כלפי הבנקים. קפלן: "הדברים נאמרו בלהט המשא ומתן הארוך והקשה לאישור ההסדר. לא היתה כוונת פגיעה"

אביגדור קפלן – יו"ר דירקטוריון קבוצת כלל ביטוח. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אביגדור קפלן/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

בשעת לילה מאוחרת ואחרי עשר שעות של דיון רצוף, יצא אמש (ג') מנכ"ל אלון הריבוע הכחול ויושב ראש מגה, אביגדור קפלן, מאולם בית המשפט עם הסדר ביד. השמחה על ההישג לא כיבתה ככל הנראה את הכעס על הבנקים שהקשו מאוד על ההסדר, ובמקרופון של גלי צה"ל נקלט קפלן אומר דברים קשים מאוד כלפי הבנקים אחרי שיצא מאולם בית המשפט, כולל הכינוי "זבלים" ו"נהרוג אותם".

בהקלטה אפשר לשמוע את קפלן אומר: "יש לנו את העניין עם הבנקים זה עוד לא נגמר, נהרוג אותם, זבלים, שחבל על הזמן".

קפלן כמובן מתייחס לעובדה שההסדר שאושר אמש לא כולל שני סעיפים שהבנקים ומגה לא הצליחו לגשר עליהם אתמול, והם ידונו בהם שוב היום בבית המשפט. נוסף על כך, בנק הפועלים הצליח להביך את הבוס של קפלן, בעל השליטה בקבוצה שרגא בירן, בתעלול משפטי ולגרור אותו עם זימון לבית המשפט למשך היום כולו.

אביגדור קפלן מסר בתגובה: "הדברים נאמרו בלהט המשא ומתן הארוך והקשה לאישור ההסדר, ולא היתה בהם כוונת פגיעה. אנו שמחים כי בסופו של דבר הצלחנו לקבל את תמיכתם של כלל השותפים שלנו ולהגיע להסדר להבראת רשת מגה, ולשמירת מקום עבודתם של כ-6,000 עובדים".

גורם מקורב לבנקים מסר בתגובה: "הדבר לא ישפיע היום על המו"מ. הצלת הרשת יותר חשובה מפליטות הפה של מר קפלן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully