וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים מתגייס לטובת עסקים בתוואי הרכבת הקלה בת"א

15.7.2015 / 9:49

הבנק הכריז כי יגביר את שיתופי הפעולה עם בעלי עסקים קטנים הפועלים באזור תוואי העבודות במטרה לסייע להם לצמצם את הפגיעה בעסקיהם

בנק הפועלים, פברואר 2012. שי אוקנין
בנק הפועלים, פברואר 2012/שי אוקנין

בנק הפועלים הכריז כי יגביר את שיתופי הפעולה עם עסקים קטנים הפועלים באזור תוואי העבודות של הרכבת הקלה בתל-אביב, לקראת תחילת עבודות החפירה באוגוסט. זאת, במטרה לסייע להם לצמצם את הפגיעה בעסקיהם.

בימים אלה קיבלו אלפי לקוחות הבנק, בעלי עסקים קטנים השוכנים לאורך תוואי העבודות, מכתב מבנק הפועלים שבו עודכנו כי בנק יקדם איתם שיתופי פעולה - הן באמצעות פעילות אגף הרכש של הבנק והן באמצעות הירתמות עובדי הבנק להגביר רכישות אישיות בבתי העסק האלה.

עבודות החפירה בתוואי הרכבת הקלה (הקו האדום) צפויות להשפיע על אלפי בתי עסק שנמצאים לאורך התוואי, לאור שינויים בהסדרי התנועה ובעיות נגישות לחלק מבתי העסק. בבנק הפועלים מציינים, כי הבנק נמנה בעצמו על בתי העסק שנמצאים לאורך הקו, ומבין היטב את המשמעויות של הפרויקט על הפעילות העסקית. פעילות הבנק משתלבת במהלך מתמשך שהוא מבצע בשנים האחרונות לקידום פעילותם של העסקים הקטנים בישראל.

בנוסף, בנק הפועלי עידכן את העסקים הקטנים מקרב לקוחותיו שיושפעו מהפרויקט, כי פתח עבורם תיבת דואר ייעודית, במטרה לאפשר להם להעביר פניות ובקשות לבנק.

הרכבת הקלה. ניב אהרונסון
העבודות על הרכבת הקלה בת"א/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully