וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרגא בירן: "לא קיבלתי פרוטה ממגה"

15.7.2015 / 21:32

בראיון לחדשות 2, אמר בירן, בעל השליטה בקבוצת אלון: ""אני מתפלל לדבריו אחד - אני מקווה שיבוא יום ומנכ"ל בנק הפועלים ציון קינן יבקש סליחה"

שרגא בירן. תמר מצפי, גלובס
שרגא בירן/גלובס, תמר מצפי

שרגא בירן, מבעלי השליטה בקבוצת אלון, משיב אש בראיון לחדשות 2 וטוען כי דודי ויסמן הסתיר ממנו מידע על הפסדיה של רשת מגה. לדבריו, לא היתה לו הגישה והרשאה לדו"חות על ההפסדים וכי המידע לא הופיע בדו"חות הכספיים של החברה הציבורית אלון רבוע כחול.

בנוגע לשאלת חלוקת הדיווידנדים ברבוע כחול הצהיר בירן כי "לא קיבלנו פרוטה אחת של דיווידנדים מכל מקור שהוא. מעולם לא קיבלנו פרוטה אחת ממגה ומאותם הדיווידנדים שחולקו בין החברות כדי לכסות הפסדים".

לגבי הטענות של בנק הפועלים נגדו שאל בירן כי כיצד ייתכן שבגיל 83 תולים את האשמה הבלעדית להפסדיה של החברה בו וטען למונופליסטיות של המערכת הבנקאית בישראל ובראשה בנק הפועלים. על ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, אמר בירן "אני מתפלל לדבריו אחד - אני מקווה שיבוא יום והוא יבקש סליחה". בירן המשיך וטען כי "להפוך אותי למי שלוקח כסף מאחרים, זו נבזות ושפלות משום שכל אלו יודעים - ובמיוחד המערכת הבנקאית - אם אני אישית יכול להתמודד עם כישלון כזה של אחרים".

לסיום אמר בירן כי בעתיד הקרוב קבוצת אלון תרצה למכור את נכסיה ולהוריד את המינוף שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully