וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ההנדסה הבריטית אינווניסיס מוכרת את חטיבת חלקי הרכב שלה ב-880 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

29.9.2002 / 9:17

אינוונסיס מנהלת בשנה האחרונה מסע מכירות שנועד להפחית את נטל חובותיה; קרלייל, הרוכשת, מנהלת נכסים בשווי כ-13.5 מיליארד דולר



חברת ההנדסה הבריטית אינוונסיס תמכור את חטיבת חלקי הרכב שלה לקבוצת המשקיעים קרלייל תמורת 880 מיליון דולר במזומן על מנת להפחית את חובותיה.



המכירה תסייע לאינוונסיס לעמוד ביעד הפחתת חובותיה ב-2.3 מיליארד דולר. החברה, שהפסידה 1.35 מיליארד דולר בשנת הכספים 2002, מוכרת נכסים שרכשה קודם לכן, לאחר שהנפילה ברווחיה איימה על הסכמי ההלוואות שלה עם נושיה הבנקאיים. בפברואר הורידה סוכנות מודי'ס את דירוג האשראי של החברה לרמת "זבל".



מאז נכנס לתפקידו באוקטובר 2001, התרכז מנכ"ל אינוונסיס ריק הייתורנתוויית בהפחתת נטל החובות. קודמו בתפקיד נאלץ להתפטר לאחר שנתיים רצופות של הפסדים. מניות אינוונסיס עלו בשנה האחרונה ב-87% והגדילו את שווי השוק של החברה ל-3.6 מיליארד דולר.



באוגוסט מכרה החברה את חטיבת החיישנים להאניוול תמורת 415 מיליון דולר. מוקדם יותר, בחודש מאי, מכרה אינוונסיס את חטיבת בקרת הזרימה לפלוסרב האמריקאית תמורת 355 מיליון דולר.



קרלייל, המנהלת נכסים בשווי של למעלה מ-13.5 מיליארד דולר, ביצעה למעלה מ-150 השקעות נדל"ן, הון סיכון ורכישות ממונפות. בראש החברה הוושינגטונית, שהוקמה ב-1987, עומד מזכיר ההגנה לשעבר בממשל רייגן, פרנק קרלוצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully