וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפמן תספק מערכות סליקה לבנק טורקי בהיקף של כ-5 מיליון דולר

אלי דניאל

29.9.2002 / 9:42

AK Bank יהפוך ללקוח הגדול ביותר של ליפמן בטורקיה עם פריסה של כ-100 אלף מערכות סליקה

חברת ליפמן, הנמצאת בשליטת מבטח שמיר וקרן פימי, הודיעה הבוקר כי קיבלה הזמנה מ-AK Bank הטורקי לאספקת עשרות אלפי מערכות סליקה (טרמינלים) מסוג "נורית 3020" בהיקף כספי של כ-5 מיליון דולר. בחברה מוסיפים כי חלק מההזמנה לאספקה מיידית וחלק נוסף יסופק לבנק הטורקי עד סוף שנת 2002.

AK Bank, אשר נמנה על לקוחותיה הראשונים של ליפמן בטורקיה, הינו הבנק הפרטי השני בגודלו במדינה זו. הבנק מונה כ-600 סניפים ברחבי טורקיה ומחוצה לה, והזמנה זו מצטרפת להזמנות קודמות שלו, אשר מכפילות את כמות מערכות הסליקה מתוצרת ליפמן שהיו ברשות הבנק בתחילת שנת 2002. בליפמן מוסיפים כי ההזמנה האמורה תהפוך את AK Bank ללקוח הגדול ביותר של ליפמן בטורקיה עם פריסה של כ-100 אלף מערכות סליקה.

יצחק אנג'ל, מנכ"ל ליפמן, מסר כי "הזמנה זו מ-AK Bank תסמן את חציית רף ה-200 אלף טרמינלים של ליפמן בטורקיה - יעד שהחברה שמה לעצמה ועמדה בו בהצלחה. הזמנה זו, לאספקה מהירה עד תום השנה, הופכת את הבנק ללקוח הגדול ביותר שלנו בטורקיה ומצביעה על רמת שביעות הרצון של הבנק ממוצריה של ליפמן, מהטכנולוגיה ומרמת השירות שהחברה מספקת".

ליפמן סיימה את הרבעון השני של שנת 2002 עם הכנסות בהיקף של כ94.8 מיליון שקל - צמיחה של כ-60% לעומת הכנסותיה ברבעון השני של שנת 2001. בשורה התחתונה הציגה החברה רווח נקי של כ-28.7 מיליון שקל - שיפור משמעותי בהשוואה לרווח של כ-2.8 מיליון שקל ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully