וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטב: במחצית השנייה ישתפר מהותית הרווח התפעולי והנקי של דלתא

גולן פרידנפלד

29.9.2002 / 10:30

מותיר המלצת "קנייה" למניה ומציב לה מחיר יעד של 46 שקל - גבוה ממחיר השוק בכ-32%; צופים שיפור במכירות לצפון אמריקה;

בית ההשקעות מיטב מותיר את המלצת ה"קנייה" למניית דלתא, ומעניק לה מחיר יעד של כ-46 שקל - הגבוה בכ-32% ממחיר השוק. במיטב מציינים כי מחיר המניה הנוכחי המייצג מכפיל של 0.75 על ההון העצמי של החברה אינו משקף נכונה את שוויה הכלכלי ומשקף הערכת חסר.

במיטב מציינים כי במחצית השנייה של השנה יירשם שיפור מהותי ברווח התפעולי והנקי של החברה - הן ביחס למחצית הראשונה של השנה והן ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. ב-2003 צופים במיטב שיפור מהותי נוסף בתוצאות, בזכות השינויים המבניים בחברה על רקע התאוששות מסוימת בביקושים בארה"ב והעמקת חדירת החברה לשוק האירופי.

במיטב סבורים כי דלתא צפויה לרשום שיפור במכירות בצפון אמריקה, המיועדות ל-MASS MARKET. מגמה זו מסתמנת מנתוני מכירות בחנויות זהות של מרבית קמעונאיות ההלבשה. הצפי של חברת מיטב לגבי מכירות דלתא בבריטניה חיובי גם הוא, שכן מכירות דלתא לחברת מרקס אנד ספנסר הן מבחינת כמויות והן במונחים כספיים צפויות לגדול במחצית השנייה, בין היתר בשל התחזקות הליש"ט מול הדולר. נתון חיובי נוסף שאמור לתמוך בשיפור תוצאותיה של דלתא ברבעון השלישי, הנו סגירת המפעל ברפובליקה הדומיניקנית והפסקת ההתקשרות עם ספק SANTTONYWEAR עשויים להשפיע כבר מהרבעון השלישי של השנה. יחד עם זאת, מציינים במיטב כי עיקר השפעת השינויים המבניים שהחברה ערכה, תבוא לידי ביטוי בשנת 2003.

במיטב מעריכים כי דלתא צפויה להמשיך בתהליך העברת פעילות הייצור לארצות בהן כוח האדם זול, אם כי מימדי השינוי יהיו מתונים יותר, הואיל ושיעור הייצור במדינות המוגדרות זולות עומד כבר היום על 78%. בשנת 2003 מציינים במיטב, מתוכננת העברת ייצור מישראל ומסקוטלנד למדינות מזרח אירופה. כ-35% מהייצור של דלתא גליל מרוכז במצרים ובירדן. כדאיות הייצור במפעלים אלו הינה גדולה בשל עלויות השכר הנמוכות והקירבה היחסית לחלק משוקי היעד של החברה. עם זאת, מציינים במיטב כי העימות המתמשך עם הפלשתינאים יהפוך את הייצור במדינות אלו לגורם סיכון שלא ניתן לבטלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully