וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MRV לא תעמוד בתחזיות לרבעון: ההכנסות יהיו 54-56 מ' ד', התחזית היתה ל-57-60 מ' ד'

סוכנויות הידיעות

29.9.2002 / 11:32

דיווחה כי הפסדיה יצטמצמו מהרבעון השני של השנה, אז הסתכמו ב-21.1 מ' ד'; יחד עם זאת, מדובר על בסיס פרופורמה בלבד, שכן החברה תפריש 290-330 מ' ד' לירידת נכסים



חברת MRV מקליפורניה, שלה קשר ישראלי בדמות מנהליה שלמה מרגלית ונועם לוטן, והחזקה במספר חברות סטארט אפים ישראליות, הודיעה ביום חמישי האחרון כי לא תוכל לעמוד בתחזיות לרבעון השלישי. החברה ציינה כי הכנסותיה יהיו 54-56 מיליון דולר, נמוך מהתחזית הקודמת של ההנהלה להכנסות של 57-60 מיליון דולר. ההכנסות אותן היא מצפה כעת להציג ברבעון השלישי, משמעותן ירידה חדה של 12%-10% מהכנסות הרבעון השני של השנה, שהיו 61.6 מיליון דולר.



בשורה התחתונה החברה, המתמחה בפתרונות גישה וברכיבים במערכת הסיבים האופטיים, מצפה לצמצום הפסדי הרבעון השני של השנה - על בסיס פרופורמה בלבד. החברה דיווחה ברבעון השני של השנה על הפסד נקי של 23 סנט למניה או 21.1 מיליון דולר.



בבדיקת ההפסד הנקי כולל הוצאות חד פעמיות, הרי שברבעון השלישי של השנה תאלץ MRV לבצע הפרשות מיוחדות. בעת פרסום תוצאות הרבעון השני, הודיעה החברה כי לאור אימוץ תקן החשבונאות FASB 142, היא תרשום הפרשה חד פעמית עבור ירידת ערך מוניטין ונכסים אחרים בגובה של 290-330 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה.



MRV תפרסם את תוצאותיה הכספיות המלאות בשבוע השלישי של אוקטובר. חברת ציוד התקשורת אומנם אינה חברה ישראלית, אולם היא מחזיקה מרכזי פיתוח בישראל. כמו כן, החברה השקיעה בסטארט אפים הישראלים שרלוט'ס ווב, זאפייר ואופטיקל אקסס - שהיא אומנם אמריקאית אך יש לה מרכז פיתוח גדול ביוקנעם. שווי השוק של MRV הוא 77 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully