וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים משיק - שירות דיגיטלי ללא עמלות

20.7.2015 / 8:42

במסגרת שירות BE online יוכלו לקוחות בנק הפועלים לנהל את חשבון העו"ש שלהם באופן מלא באמצעות אפליקציה סלולרית או דרך האינטרנט - ללא עמלות כלל

בנק הפועלים, פברואר 2012. שי אוקנין
בנק הפועלים, פברואר 2012/שי אוקנין

בנק הפועלים משיק את BE online – שירות המאפשר ללקוחות לנהל את חשבון הבנק שלהם בסלולר ובאינטרנט – מבלי לשלם כלל עמלות עו"ש. המשמעות: כל לקוח מעל גיל 18 יוכל לנהל את חשבונו באמצעות האינטרנט או באפליקציה סלולרית, וליהנות מחשבון עובר ושב פטור מעמלות וללא צורך להגיע לסניף.

השקת השירות מתבצעת בעקבות מחקרים שערך הבנק בקרב לקוחותיו, במטרה להבין את צרכיהם והעדפותיהם בעולם הפיננסי והדיגיטלי של היום. ממחקרים אלה עלה כי הלקוחות מעדיפים לבצע פעולות פיננסיות פשוטות ויומיומיות באמצעות הסלולר והאינטרנט והלקוחות שמסתפקים בשירותי בנקאות בסיסיים מוכנים לוותר על הסניף הפיזי ולפעול באופן מקוון בלבד, על מנת לחסוך בעמלות.

"BE online מושק במסגרת המדיניות שלנו להתאים לכל לקוח את המוצרים והשירותים המתאימים לו", אמר ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים. "אנחנו ממשיכים ליזום פתרונות מתקדמים הנותנים מענה לצרכי הלקוחות על פי מאפייניהם, תחת המטריה הרחבה של בנק הפועלים".

לקוחות BE online יהיו פטורים, כאמור, מעמלות על כל פעולות העו"ש שיבצעו באמצעות האינטרנט – כולל העברות כספיות, הפקדת ומשיכת מזומן במכונות לשירות עצמי, הרשאות לחיוב חשבון והוראות קבע. הלקוחות יבצעו את הפעולות הבנקאיות – כולל פתיחת החשבון – בערוצים הדיגיטליים, לרבות המכונות לשירות עצמי. כמו כן, יוכלו לקוחות BE online להפקיד שיקים, לפתוח פיקדונות ותוכניות חיסכון, ולקבל הלוואות בערוצים הישירים הדיגיטליים – כל זאת ללא צורך להגיע לסניף.

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully