וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי רוכש 7 סניפי מגה תמורת 38 מיליון שקל

הלל קורן

20.7.2015 / 10:15

רמי לוי רוכש סניפי מגה בבני ברק, חדרה, חיפה, יקנעם, יהוד, נצרת ופתח תקוה. למהלך נדרש אישור הממונה על ההגבלים העסקיים. רמי לוי: "אנו מעריכים שניתן לשפר את פעילות הסניפים תוך זמן קצר"

פתיחת סניף חברת הסלולר החדש של רמי לוי בגבעת שאול, דצמבר 2011. עומר מירון
רמי לוי/עומר מירון

רשת רמי לוי מתרחבת, והודיעה הבוקר (ב') רשמית כי תרכוש 7 סניפים של רשת מגה תמורת סך כולל של כ-38 מיליון שקל. בהודעת החברה נמסר בנוסף כי היא מתעתדת להעסיק אלף עובדים בסניפים.

הסניפים הנרכשים הם בערים: בני ברק, חדרה, חיפה, יקנעם, יהוד, נצרת ופתח תקוה. השלמת העסקה מותנית במספר תנאים מתלים לרבות אישור הממונה על ההגבלים העסקיים והגעה להסכמי שכירות חדשים עם בעלי הנכסים לאחר משא ומתן איתם ובהתאם לתנאים המקובלים על החברה.

הרשת, המפעילה לפני הרכישה 34 סניפים, צפויה לפתוח מלבד הסניפים הנרכשים עוד 3 סניפים חדשים עד סוף הרבעון הרביעי של 2015. בשנת 2015 כבר פתחה החברה 5 סניפים חדשים.

רמי לוי ציין כי "רשת רמי לוי שיווק השקמה ממשיכה לדבוק בתכניתה האסטרטגית להרחיב את נתח השוק באמצעות רכישת סניפים ופתיחת סניפים חדשים באזורים בהם אינה פועלת החברה. בעסקה הנוכחית החברה ניצלה הזדמנות לרכוש 7 סניפים במיקומים שבחרנו בקפידה ותעסיק כאלף עובדים בשבעת הסניפים החדשים, יותר מכפל כמות העובדים שהועסקו בסניפים אלה. הרשת קיצרה את הזמן וצמצמה את המשאבים הנדרשים בפתיחת כמות זהה של סניפים.

"יצוין, כי אנו מעריכים שניתן לשפר את פעילות הסניפים תוך זמן קצר, וזאת על סמך התבססות על הידע והניסיון של הרשת, ושילוב עם הפלטפורמה התפעולית הקיימת של רמי לוי. אנו נמשיך לדבוק באסטרטגיית החברה מזה 38 שנים ונציע גם באזורים החדשים את סל המוצרים הזול במדינה".

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully