וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי הורה לבחון כיצד להגיב לפערי המשקל בקוטג'

20.7.2015 / 11:43

בתגובה לסרטון שהעלה אורן יצחקיאן לפייסבוק ובו נראה פער בין המשקל הנקוב על גביעי קוטג' של תנובה לבין משקלם בפועל הורה שר הכלכלה ליועצו איציק אלרוב לבחון כיצד יש לנהוג בנושא

מערכת וואלה!

התייחסות ראשונה של נציג ממשלתי לסרטון הקוטג' שעורר סערה ברשת בסוף השבוע האחרון ואף הביא את חברת תנובה להתנצל ולהודות בתקלה שארעה בפס הייצור של החברה. שר הכלכלה, אריה מכלוף דרעי, הודיע הבוקר (שני) במסגרת ישיבת וועדת הכספים, כי יורה ליועצו, איציק אלרוב, הזכור כמוביל מחאת הקוטג' בקיץ 2011, לבדוק כיצד נכון יהיה לפעול בעניין הפרסומים על הפערים בין המשקל הנקוב למשקל בפועל על הקוטג' של חברת תנובה.

את הדברים אמר דרעי במענה לפנייתו של סגן שר האוצר לשעבר, מיקי לוי שקרא לשר לבדוק את העניין ואמר כי הבדיקה העלתה כי "הממוצע שתנובה הורידה בין 20% ל- 24% של הקוטג', אז טוב יעשה הרגולטור אם ידרוש מתנובה להוריד את המחיר באותם שיעורים למשך שנה". דרעי השיב, כי יורה לרשות להגנת הצרכן לטפל בעניין בהובלתו של אלרוב.

בסוף השבוע האחרון פרסם אורן יצחקיאן סרטון, בו ערך בדיקה שהוכיחה כי גביעי קוטג' אישי של תנובה במשקל 125 גרם שוקלים פחות מהמוצהר עליהן. במסגרת בדיקה ביתית שערך, שלאחריה אף יצא לצלם סרטון נוסף בסופר עצמו, הראה יצחקיאן כי גביעי הקוטג' מכילים כמות הקטנה מזו שנכתבה על גבי המוצר. סרטוניו של יצחקיאן הצפו בקרב יותר מ-300 אלף גולשים בפייסבוק והביאו להתקפלותה של חברת תנובה שהודתה כי חלה תקלה בפס הייצור של החברה שהובילה לשונות במשקלם של גביעי הקוטג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully