וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר ראשון בכלכלה וניהול עם התמחות בלוגיסטיקה: לאנשים שיודעים לגרום לדברים לעבוד

26.7.2015 / 15:51

אין ארגון שלא זקוק למנהלי לוגיסטיקה. הכירו את התואר שיכול להזניק אתכם לקריירה בתעשייה, בהיי-טק, בסקטור הביטחוני או בשירות במדינה

מכולות ומלגזה בנמל. ShutterStock
מקצוע מעניין שיש לו ביקוש רב במשק/ShutterStock

בעידן המודרני, סוד ההצלחה במקומות עבודה ובארגונים הוא ניהול מקצועי ואופטימלי של המשאבים העומדים לרשותם. מנהל הלוגיסטיקה הוא הגורם המקצועי העומד בראש ניהול שרשרת האספקה, התהליך שבסופו מסופק המוצר או השירות ללקוח באיכות, במחיר ובעיתוי האופטימליים. תהליך זה עשוי להתחיל מהפקה או מכרייה של חומרי גלם, דרך חוליות הרכש, ניהול המלאי, הייצור, האריזה והשינוע.

אם אתם מהאנשים שרוצים לגרום לדברים לזוז, ייתכן שלימודים אקדמיים וקריירה בתחום הלוגיסטיקה הם הבחירה המתאימה בעבורכם. לימודי הלוגיסטיקה, שבהם רוכשים הסטודנטים את הידע הדרוש כדי להכיר ולהבין את התהליכים המורכבים הכרוכים בשרשרת האספקה, נכללים בלימודי הניהול.

לימודי תואר ראשון בכלכלה וניהול עם התמחות בלוגיסטיקה מתאימים לאנשים עובדים המעוניינים להתקדם ולבצע תפקיד מרכזי ומשפיע במקום העבודה. הלימודים בתכנית זו מתאימים גם למי שטרם רכש ניסיון בעבודה ומבקש להשתלב ולרכוש מקצוע מעניין שיש לו ביקוש רב במשק.

התואר יאפשר לכם, בין השאר, להשתלב בתעשייה המסורתית, בתעשיית ההיי-טק, בחברות תשתית גדולות, במערכת הביטחון, בשירות הציבורי ובכל ארגון המספק שירותים כמו בנקים, קופות חולים, חברות תיירות ופנאי.

תואר לאנשים עובדים

"בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול עם התמחות בלוגיסטיקה הוא קודם כל כלכלן", מסבירה ראש החוג לכלכלה וניהול באקדמית עמק יזרעאל, פרופ' שוש שהרבני. "בעולם הגלובלי והמתוחכם של היום, מי שרוצה להתקדם לתפקידי ניהול בתחום הלוגיסטי חייב להיות בעל ידע כלכלי. בכל מה שנוגע לעבודה במרכזים לוגיסטיים, לתהליכי שינוע וכולי – מנהלי לוגיסטיקה מוכרחים לרכוש ידע אקדמי ופורמלי ולהבין את הצד הכלכלי של הדברים, במיוחד כשכל החלטה כיום עוברת בדיקת כדאיות".

פרופ' שהרבני מציינת כי היא מזהה עניין מיוחד במסלול ההתמחות החדש הזה בקרב העובדים במוקדי התעשייה וההיי-טק באזור הצפון - ואפילו בצה"ל. "אין עוד מוסד שמציע התמחות כזאת בצפון, היא מספרת ומדגישה כי ההתמחות מתאימה במיוחד לאנשים עובדים, משום שהלימודים מרוכזים בשני ימים בשבוע בשעות אחר הצהריים והערב ובימי שישי בבוקר.

עובד סורק פריטי מלאי במחסן. ShutterStock
חלק מלימודי הניהול/ShutterStock
מערכת וואלה! בשיתוף האקדמית עמק יזרעאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully