וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי וויליאמס מאיים לנטוש את EMI ולהוציא את אלבומו הבא באורח עצמאי

סוכנויות הידיעות

29.9.2002 / 13:31

וויליאמס נחוש להוציא את אלבומו הבא לשוק בנובמבר ע"מ לנצל את קדחת הקניות לחג המולד ואם לא יגיע לעסקה שתשביע את רצונו יוציא את האלבום לבד, צעד חריג לכוכב ברמתו



זמר הפופ רובי וויליאמס מאיים להוציא את אלבומו הקרוב לבדו ללא סיוע חברת תקליטים כלשהי. הידיעה מהווה מהלומה ל-EMI ולחברות תקליטים אחרות הנמצאות במירוץ להחתמת הזמר הכוכב.



וויליאמס נחוש להוציא את אלבומו הבא לשוק בחודש נובמבר על מנת לנצל את קדחת הקניות של חג המולד. האלבום כבר הוקלט ונקרא "Escapology".



מקורות בתעשיית המוסיקה אמרו לעיתון שאם וויליאמס לא יצליח להגיע לעסקה שתשביע את רצונו עם חברת תקליטים בשבועות הקרובים, הוא נכון להוציא את האלבום לבדו.



וויליאמס יחתום על עסקה עם מקליט ומפיץ לאלבומו, צעד חריג ביותר לאמן במעמדו. הוא אף צילם כבר את סרט הווידיאו שילווה את הרצועה שתפורסם כסינגל.



EMI, חברת התקליטים שהוציאה את אלבומו האחרון של וויליאמס, וסוני, נחשבות על ידי גורמים בתעשייה כמועמדות הבולטות להוציא את אלבומו החדש. אם יחליט וויליאמס לעזוב את EMI תהיה זו מהלומה קשה לחברה, העושה מאמצים לשמור על כוכביה ומעמדה בשוק. הפיראטיות הגואה ברשת האינטרנט הביאה לאובדן מיליוני דולרים לשוק המוסיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully