וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסנצ'ר: ענפי התעופה והמלונאות ירשמו צמיחה ב-6 החודשים הקרובים

TheMarker

29.9.2002 / 13:43

מסקר שערכה החברה עולה כי 35% צופים יותר נסיעות עסקיות בין התקופה הנוכחית לסוף הרבעון הראשון של שנת 2003



חברת אקסנצ'ר הודיעה על תוצאות סקר שערכה לפיהן נסיעות עסקיות עשויות להתגבר בששת החודשים הקרובים. הסקר כלל כ-950 נוסעים עסקיים בחברות שבסיסן בארה"ב. 35% מהמשיבים לסקר צופים יותר נסיעות עסקיות בין התקופה הנוכחית לסוף הרבעון הראשון של שנת 2003, לעומת ששת החודשים שחלפו. זאת, בהשוואה ל-40% מהמשיבים שאמרו כי רמת הנסיעות העסקיות שלהם תישאר בעינה ו-25% שדיווחו על ירידה בכמות הנסיעות.



החברה ציינה כי טיסה ממשיכה להיות הדרך המועדפת לנסיעה, עם 74% מהמשיבים הבוחרים בה כצורת התעבורה המועדפת עליהם. בנוסף, מרבית המשיבים דיווחו כי חברותיהם הטילו רק מגבלות מעטות על הנסיעות. כ-79% אמרו כי חברותיהם אינן מגבילות אפשרויות טיסה במחלקת עסקים ובמחלקה ראשונה, ו-83% דיווחו כי חברותיהם אינן מגבילות שהייה במלונות פאר.



ג'וליאן ספרקס, מנהל בכיר בחטיבת תעשיית שירותי תחבורה ונסיעות באקסנצ'ר, אמר: "אנו רואים סימנים חיוביים רבים לכך שנסיעות עסקיות חוזרות לרמות הנורמליות של לפני אירועי ה-11 בספטמבר 2001. תעשיית הנסיעות עוברת שינוי והגדרה מחדש בצורה משמעותית, והגופים הפועלים בה צריכים להבין כי הנוסעים העסקיים מעצבים מחדש את התעשייה בהתאם למגוון האפשרויות הזמינות להם בתעופה ובמלונאות".



החברה הוסיפה כי בעת שמספר הנסיעות עולה, המשיבים וחברותיהם בודקים את אפשרויות הנסיעה בזהירות יתירה. המחקר מצביע על מספר גורמים בעלי פוטנציאל לשינוי מראה הנסיעות העסקיות במספר סקטורים תעשייתיים, לדוגמה: 13% מהמשיבים אמרו כי הגבירו את השימוש בחברות תעופה זולות בששת החודשים שחלפו, בעוד 17% אמרו כי השימוש בחברות תעופה זולות יגבר בששת החודשים הקרובים. כאשר נשאלו המשיבים באיזה מקום לינה יבחרו, 57% אמרו כי הם מתכננים להתאכסן במלונות ברמה ממוצעת, בעוד 16% מתכננים להתאכסן במלונות יוקרה.



על פי הנתונים, 48% מהמשיבים אמרו כי בשל התנאים הכלכליים הנוכחיים, חברותיהם הגבירו את השימוש בשיחות ועידה טלפוניות ובשיחות ועידה באמצעות וידיאו, כדי להפחית הוצאות נסיעה ונלוות. מיקום ומחיר הם שני הגורמים החשובים ביותר לבחירת מלונות, שנבחרו על ידי 81% ו-69% מהמשיבים בהתאם.



החברה ציינה עוד כי המחקר מאיר גם את חשיבות האינטראקציה בין חברות התעופה והמלונות ללקוחותיהם. 68% מהמשיבים אמרו כי התייחסות לנאמנות לקוח משפיעה על החלטתם. 54% מהמשיבים מזמינים את הנסיעה באמצעות האינטרנט או מתקשרים ישירות לחברת התעופה ו/או למלון. 27% נעזרים בסוכנות נסיעות פנימית בחברותיהם. 19% בלבד נעזרים בסוכנות נסיעות חיצונית. על אף הסתערות המלונות על לקוחותיהם במגוון של שירותים ופינוקים, רק 17% מהמשיבים אמרו כי גישה לאינטרנט בחדרי המלון מהווה גורם החלטה בבחירת מלון, ורק 5% אמרו כי זמינות שירות החדרים מהווה גורם.



חברת אקסנצ'ר מייעצת ומטמיעה טכנולוגיות ושיטות ניהול. החברה מעסיקה כ-75 אלף עובדים ב-47 מדינות.



לאתר החברה


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully