וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמינו כרטיסי הטיסה שנה מראש - המקומות לא נשמרו

21.7.2015 / 14:58

למרות שהכרטיסים הוזמנו כבר בספטמבר והחברה אישרה כי המקומות המבוקשים נשמרו, הופתעה משפחת גורדון לגלות כי המקומות המבוקשים אינם שמורים להם

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

בנימין גורדון ובני משפחתו טסים מדי קיץ לחופשה משפחתית באלפים השוויצרים הקרירים וזו גם הייתה תכניתם לקיץ הקרוב. אלא שהתנהלות מוטעית של חברת "אשת טורס", דרכה רכשו את כרטיסי הטיסה, מאיימת כעת לבטל את נסיעתם השנתית.

כדי להיערך מבעוד מועד ולנסות לחסוך בעלויות הטיסה, החליט גורדון להזמין את כל שבעת כרטיסי הטיסה לו ולבני משפחתו כבר בספטמבר 2014 - כלומר כמעט שנה מראש. הכרטיסים שרכש הם עבור טיסת אל על סדירה שמתעתדת להמריא לציריך ב-28 ביולי 2015, יום שלישי הבא.

בזמן ביצוע ההזמנה, העביר גורדון שתי בקשות ברורות לסוכן הנסיעות של החברה, האחת מתייחסת לאוכל כשר למהדרין והשנייה, בקשה לשריין עבור בני משפחתו מקומות בשורות הראשונות של המטוס, שכן אשתו סובלת בזמן הטיסות ומתקשה לשבת באזורים אחרים. בשל העובדה שגורדון היה מהראשונים להזמין כרטיסים לטיסה, השיב לו סוכן הנסיעות כי לא תהיה כל בעיה לשריין עבורו כל מקום שיהיה חפץ בו. כך במייל חוזר, נענה סוכן אשת טורס בחיוב לבקשתו של גורדון ואישר לו כי נשמרו 3 מקומות עבורו בשורה הראשונה של מחלקת התיירים במטוס וכן 4 מקומות נוספים בשורה השלישית. "אישרתי לו את ההזמנה במייל והיה ברור לנו כי הכל סגור ומסודר ואף שמחנו על כך שעשינו הזמנה מוקדם עקב עליית המחיר ועלית שער הדולר" מספר גורדון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכתובת המיילים בה הוזמנו הכרטיסים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם התקרבותו של מועד הטיסה, פנה גורדון לפני כשבוע לשירות הלקוחות של חברת אל על המפעילה את הטיסה, כדי להזמין עבור ילדיו מנות ילדים. אלא שלהפתעתו, גילה במהלך השיחה כי לא בוצעה שום בקשה מטעם חברת אשת טורס לשמירת מקומות במטוס, עבורו ועבור בני משפחתו.

כדי לברר כיצד קרה מצב שבו לא נשמרו המקומות שהובטחו לו, יצר גורדון בשנית קשר עם חברת אשת טורס לבירור הפרטים, אך אילו מצדם הכחישו תחילה את הסיכום של גורדון מול סוכן הנסיעות ולאחר מכן שינו גרסתם וטענו כי חברת אל על היא זו שהחליטה לבטל את מקומות ההושבה השמורים וכי אין בידם לעשות דבר בנושא. לדבריו של גורדון "כששאלתי את נציגת החברה מדוע לא עודכנתי על כך, היא טענה כי הנושא לא בשליטתם ועל כן לא יכלו לעדכן אותי בשינויים".

גורדון החליט שלא לוותר וחזר ופנה לשירות הלקוחות של אל על כדי לברר את השתלשלות המקרה. "לאחר שערכתי מספר שיחות עם נציגים שונים של החברה, התחלתי להבין את התמונה המלאה ולפיה חברת אשת טורס משכה את בקשתה לשמירת מקומות על הטיסה, על מנת להוזיל לעצמה את העלויות הכרוכות בכך", מספר גורדון. לדבריו, נציגי חברת אל על טוענים כי בידם תיעוד מלא המוכיח כי חברת אשת טורס פנתה אליהם כבר ב-27 בינואר 2015, בבקשה לבטל את שמירת המקומות וזאת כדי לחסוך בעלות ההזמנה.

משלא קיבל את המענה לא ציפה והרגיש כי הגיע למבוי סתום, החליט גורדון לפנות לעורך דינו בבקשה לשגר מכתב הממוען לחברת אשת טורס כדי שזו תתקן את העוול שנגרם לו ולבני משפחתו. לאחר קבלת המכתב, נשלחה הודעת טקסט למכשירו של גורדון על ידי שלומית יצחק, נציגת מוקד תיירות יוצאת של החברה ובה נכתב כי "חברת התעופה היא המחליטה הבלעדית על ההושבה ויתר הבקשות שאינן בתשלום". כמו כן הוסיפה יצחק, כי הזמנתו של גורדון לא הותנתה במקומות הושבה וכי אם ירצה לבצע שמירת מקומות בתוספת תשלום יוכל לעשות זאת דרך החברה או דרך אל על ישירות. "החברה אינה מבינה כמה זה קריטי למשפחה להתחיל את החופשה ברגל ימין ללא סבל בטיסה והחמור מכל הוא שאינם לוקחים כל אחריות על הפשלה שהיא אך ורק שלהם", אומר גורדון ומוסיף כי "הבעיה היא כי גלגלי הצדק טוחנים לאט ואין ספק כי בדרך זו נגיע לבית המשפט, אינני חפץ בכך, פני אינם למלחמה אלא לחופשה".

מחברת אשת טורס נמסר בתגובה, כי "איכות השירות והיחס האישי שניתן לאלפי לקוחותינו מדי יום ניצבים בראש סדר העדיפויות של חברת אשת טורס. במקרה זה, מר גורדון הזמין כרטיסי טיסה במחלקת התיירים וביקש לשדרג את מקומות הישיבה למחלקת תיירים פלוס. שדרוג זה אפשרי אך ורק בתוספת תשלום כמקובל בענף התיירות. חברת התעופה, שהינה האחראית הבלעדית לסידור הישיבה במטוס, סירבה לאשר את בקשת הלקוח ללא החיוב הנוסף. אנו נמשיך לפעול ללא לאות וללא פשרות על-מנת שמשפחת גורדון, יחד עם כלל לקוחותינו, ימשיכו ליהנות משירות איכותי, מקצועי ואמין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב שקיבלה משפחת גורדון/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully