וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים ישיק מכשירי בנקט מהדור החדש

22.7.2015 / 9:06

המכשירים ייאפשרו ללקוחות להתאים את הפעולות המוצעות להם להרגליהם האישיים ויאפשרו מתן שורה של שירותים בנקאיים ללקוח כגון וידאו צ'ט עם הבנקאי

מסכי בנקט הפועלים.
מסכי בנקט הפועלים

בנק הפועלים מתעתד להשיק בקרוב דור חדש של מכשירי בנקט. המכשירים הם בעלי טכנולוגיות מתקדמות אשר יאפשרו לראשונה התאמה אישית למאפייני הפעילות של כל לקוח.

הבנקט החדש לומד את התנהגות הלקוח ומאפשר לו לחסוך זמן ולבצע פעולות בקלות. בפני הלקוח תוצג המשיכה המועדפת עליו ישירות במסך הראשי, והמסך יותאם גם לפעילויות העיקריות שהוא נוהג לבצע. גם העדפת שפה, לדוגמה, תיבחר פעם אחת ותישמר לפעולות הבאות.

הבנקט החדש יציע גם מגוון יכולות חדשניות – משיכה באמצעות מכשיר הסלולר, הפקדת שקים בחבילה, וידאו צ'ט עם בנקאי ועוד. בנוסף, יוצגו ללקוח הודעות ומסרים מותאמים אישית. למשל, עדכון שפנקס השיקים ממתין לו בסניף, והצעות למוצרים ושירותים שמותאמים לצרכיו של הלקוח.

מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים: "כבנק שמוביל את מהפכת הטכנולוגיה בעולם הפיננסי, אנו עומדים לבצע קפיצת מדרגה גם במכשירי הבנקט. הדור החדש של המכשירים יחסוך זמן ללקוחות ויאפשר להם להתנהל בצורה יעילה יותר, תוך קבלת הצעות ערך בנקאיות".

אתי בן זאב, מנהלת אגף הפיתוח בחטיבת הטכנולוגיה והמחשוב: "השקת מערכת הבנקטים היא חלק ממאמץ רב שמשקיע הבנק בפיתוח פתרונות חדשניים בכל הערוצים הישירים, כולל המכשירים האוטומטיים שפרוסים בכל רחבי הארץ, תוך שימוש ביכולות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ויכולת חיבור בין כל ערוצי הפעילות. כדי ליצור את פריצת הדרך, מפתח הבנק בימים אלה תשתית המבוססת על טכנולוגיה מבית היוצר של NCR שמוביל ביצירת פתרונות תומכי לקוח ברחבי העולם. תשתית התוכנה החדשה תוכל לרוץ על פלטפורמות שונות של יצרנים שונים ובכך תאפשר לבנק לספק ללקוחותיו פתרונות מגוונים. היא גם תאפשר לבנקט להטמיע שירותים חדשניים במהירות ובקלות".

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully