וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

airbnb מרחיב הפעילות ומציע מגוון שירותים לקהילה העסקית

22.7.2015 / 11:40

בין השאר יציע אתר סבלוט הדירות מערכת מרכזית שתאפשר לחברות לנהל את נסיעות העובדים, ודו"חות כספיים חודשיים המפרטים את סוג ההזמנות ועלותן שבוצעו דרך החברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך airbnb/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שהצליח לכבוש את לבם של מיליוני תיירים ברחבי העולם, מנסה אתר airbnb לפנות כעת גם אל קהילת העסקים העולמית ופועל להרחבת שירות הנסיעות העסקים שהחל לשווק בשנה האחרונה. אמש (ג') הכריז אתר סבלוט הדירות הגדול בעולם על הרחבת שירותיו לקהילה העסקית ומעתה יציע מגוון רחב של כלים ופיצ'רים ייחודים במטרה לסייע לחברות לנהל את נסיעות עובדיהן ברחבי העולם. כך, למשל, יכלול השירות מערכת תשלום מרכזית שתאפשר לחברות לנהל את נסיעות העובדים שהוזמנו דרך האתר בצורה קלה ונוחה, לעקוב אחר ההזמנות ולקבל דו"חות כספיים חודשיים המפרטים את סוג ההזמנות ועלותן. כמו כן, השירות יהיה זמין ביותר מ-24 שפות וזאת כדי לתת מענה לכמה שיותר חברות ברחבי העולם.

מאז שהושק שירות נסיעות העסקים של airbnb בשנה החולפת, נרשמו כבר מאות חברות בעלות שם עולמי וביניהן גוגל, Soundcloud וסוכנות הפרסום TBWA. ההחלטה להרחיב את השירות ולהציע כלים נוספים שיקלו על החברות לנהל את נסיעות עובדיהם, הגיעה לאחר שהאתר זיהה דרישה גוברת בקרב אנשי עסקים, להמיר את לינותיהם בבתי המלון המנוכרים בחוויית סבלוט דירות במרכזי הערים.

על פי נתוני החברה, בשלב זה רק כ-10% מהעסקות באתר מתבצעות על ידי חברות. עם זאת, העובדה שנתח ההוצאות על נסיעות עסקים בארה"ב בלבד, צפוי לעבור עד סוף 2015 את רף ה-300 מיליון דולרים, נראה כי השקעתה של החברה בשירות זה, עשויה להשתלם לה בעתיד.

  • עוד באותו נושא:
  • Airbnb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully