וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן בירד תממן פרויקט אופטי של למבדא קרוסינג ופיניסאר

אורה קורן

29.9.2002 / 21:12

הקרן תשקיע 900 אלף דולר בפרויקט משותף של שתי החברות; קרן בירד היא קרן דו לאומית ישראלית אמריקאית למחקר ופיתוח תעשייתי



קרן בירד תשקיע 900 אלף דולר בפרויקט משותף של החברה הישראלית למבדא קרוסינג והחברה האמריקאית פיניסאר (FINISAR). במסגרת פרויקט שהיקפו נאמד ב-1.8 מיליון דולר, יפתחו החברות רכיב אלקטרו אופטי שסביבו יפותח משדרומקלט אופטי עבור הדור הבא של רשתות תקשורת. כך אמר אתמול דב הרשברג, מנכ"ל קרן בירד.



קרן בירד היא קרן דו לאומית ישראלית אמריקאית למחקר ופיתוח תעשייתי. הקרן פועלת לעידוד שיתוף פעולה בין חברות ישראליות לאמריקאיות בתחומי ההיי-טק. על מתן התמיכה לפרויקט של למבדא קרוסינג הוחלט בישיבה חריגה של הקרן. "הישיבה התקיימה כחלק ממאמצי הקרן לספק שירות מקצועי מתמשך לחברות הפונות אליה ולהיות זמינה לתמיכה לאורך כל השנה", אמר הרשברג. "השפל הכלכלי העולמי והמצב בארץ יצרו הזדמנויות כלכליות. חברות בינלאומיות עם אסטרטגיה ארוכת טווח נכונות לנצל הזדמנות זו, ובקרן בירד מנסים להקל עליהן", הוסיף.



ההחלטה לאשר את הפרויקט התבססה על הנחת עבודה, לפיה הדור הבא של רשתות התקשורת יכלול רכיב אופטי שיהיה דינמי וגמיש. שינוי זה נובע מדרישות מפעילי רשתות התקשורת לרשת דינמית, שתאפשר מתן שירותים חדשים יוצרי הכנסה, ליעילות גבוהה יותר בהפעלת הרשת ולחיסכון בהשקעות. כדי לתת מענה לצרכים אלה נדרשים מיכלולים אופטים כדוגמת הרכיב אותו מפתחות החברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully