וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרכנות נבונה ואקולוגית: פסטיבל יד2 לייב יערך בפעם הרביעית

27.7.2015 / 8:45

בפעם הרביעית ברציפות ייערך פסטיבל יד2 לייב בגן צ'ארלס קלור בתל אביב. הפסטיבל מאפשר מכירת חפצים בדוכני יד שנייה ויכלול הופעות ואירועים נוספים

פסטיבל יד2 עם מיכל אמדורסקי וג'פרי ישי.
פסטיבל יד2 עם מיכל אמדורסקי וג'פרי ישי

במסורת של עידוד צרכנות נבונה ושמירה על הסביבה יקיים אתר יד2 בשיתוף עיריית תל אביב יפו, זו השנה הרביעית ברציפות, את פסטיבל YAD2LIVE בגן צ'ארלס קלור בטיילת בתל אביב. מדובר בפסטיבל שהוא לא רק חינמי, אלא גם מאפשר להרוויח בו כסף ולתרום לקהילה.

אל הפסטיבל מוזמנים מוכרים וקונים של מוצרי יד שניה ויוצבו בו מאות דוכנים בהם ניתן למכור פריטים מסוגים שונים במתחמי מכירה מגוונים .

מתחם אופנה – בו ימכרו פריטי ביגוד, אביזרי ביגוד, נעליים, תכשיטי וינטג', שמלות כלה, שמלות ערב ועוד.... כולל תצוגות אופנה של בגדי יד שניה.

מתחם ילדים שיכלול עשרות דוכנים של ילדים שמוכרים מוצרים לילדים ובו יתקיימו פעילויות לילדים, פינות יצירה ופינות הפעלה. ערוץ "הופ!" יפעיל אף הוא מתחם החלפת צעצועים וספרים. פרומואים בערוץ ובאתר הופ! יקראו לילדים להביא איתם צעצוע או ספר מהבית ולהחליף אותו במתחם עם צעצוע או ספר של ילד אחר.

גם חברת עופר אבניר תעמיד דוכן בפסטיבל במסגרתו תמכור החברה אופנועי יד שנייה במחירים אטרקטיביים וכן דגמים חדשים במחירים חסרי תקדים. חברת ח.י אלקטרוניקה תפתח דוכן של מכירת עודפי מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לבית במחירים זולים.

לצד הפעילות בדוכנים יערכו בפסטיבל יד2 מגוון של אירועים כמו הופעות לילדים של דוד חיים ושי ורועי והופעות חיות של שירים מכל הזמנים, יוקם דוכן משותף עם עמותת פתחון לב שיופעל בין השאר על ידי מפורסמים שימכרו מוצרי יד שנייה וינסו לגייס כמה שיותר תרומות שישמשו לרכישת ארוחה חמה לנזקקים במרכזי הסיוע של ארגון פתחון לב.

הפסטיבל נערך בשיתוף וואלה! מובייל ותחנת הרדיו eco99fm המקדמת את נושאי הסביבה והחברה, לצד המוזיקה המעולה. פלייליסט האירוע יופק כולו על ידי eco99fm בבלעדיות לפסטיבל, בשילוב טיפים ירוקים המותאמים לאירוע. הפלייליסט יהיה זמין להאזנה בשירותי הדיגיטל של התחנה, ושל יד 2, החל ממספר ימים לפני מועד הפסטיבל.

פסטיבל יד2 עם מיכל אמדורסקי וג'פרי ישי.
מיכל אמדורסקי וג'פרי ישי מוגרים בפסטיבל

מנתוני יד2 עולה כי בשנה שעברה השתתפו בימי הפסטיבל למעלה מ- 80,000 מבקרים וסך ההכנסות מהמכירות בדוכנים הגיעו לכחצי מיליון שקלים . כאשר ההכנסות הממוצעות לדוכן הגיעו לכ – 1,500 שקלים וההכנסות הממוצעות לדוכן במתחם הילדים הגיעו לכ- 700 שקלים.

יבין גיל מור, מנכ"ל אתר יד2 מציין כי "ישנה עליה של 10% בכמות הביקורים בקטגוריה של יד שניה מאז הפסטיבל הראשון וגם השנה נרשמה היענות גדולה. למעשה הפסטיבל מאפשר לכל אחד למכור כל פריט וחפץ שאין בו שימוש עוד". לדבריו, "יד 2 מעודד צרכנות נבונה והפסטיבל הוא חלק בלתי נפרד מפעילות חינוכית שמאפשרת לכל המשפחה לשתף פעולה במיון הפריטים בבית הכנתם ליריד ומכירתם. על פי הנתונים שיש בידנו בשנה שעברה נרשם היקף מכירות של כ- 750 אלף שקל. משפחות שהשתתפו ביריד בשנה שעברה הופתעו מהסכומים אותם הרוויחו כתוצאה ממכירת הפריטים הישנים וכך גם הבינו את ערכם של החפצים שרכשו במשך השנים ופיתחו מיומנויות בתחום המכירות. הרוכשים והקונים נהנו מאווירת השוק ותחושת הקהילתיות וחלקם הגדול גם רכשו פריטים ייחודיים ומציאות במחירים מפתיעים".

שאבי מזרחי, מנהל המחלקה למופעים מציין כי "עיריית תל אביב יפו מעודדת צרכנות נבונה במיוחד כשהמסר החינוכי עובר באמצעות הפנינג ענק המהווה בילוי נהדר לכל המשפחה, ושמחה להעביר את התרומות לעמותת פתחון לב שנציגיה ימצאו בשטח".

את ההרשמה לדוכנים יש להסדיר מראש באמצעות אתר ייעודי שנפתח לצורך הפסטיבל: Live.yad2.co.il , שם נמצאים גם כל הפרטים על הפסטיבל. הכניסה לקהל הרחב חופשית.

  • עוד באותו נושא:
  • יד2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully