וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים הוכתר כמוביל בבנקאות הדיגיטלית בישראל

27.7.2015 / 9:05

המגזין Global Finance העניק לבנק הפועלם את התואר במסגרת בחירת הבנקים המובילים בעולם. "הזכייה היוקרתית, שמצטרפת לשורה של זכיות קודמות, מהווה הכרה נוספת במצוינות של שירותי הבנקאות הדיגיטלית בבנק הפועלים"

בנק הפועלים, פברואר 2012. שי אוקנין
בנק הפועלים, פברואר 2012/שי אוקנין

בנק הפועלים נבחר לבנק ה"מוביל בבנקאות הדיגיטלית בישראל" על ידי המגזין הכלכלי היוקרתי "GLOBAL FINANCE". המגזין הכתיר את בנק הפועלים בשני תארים נוספים: בעל "הצעת הערך הטובה ביותר בבנקאות הישירה" ו"שירותי הבנקאות ב-SMS הטובים ביותר במזרח התיכון".

הבחירה נעשתה על ידי עורכי המגזין, בשיתוף פאנל שופטים בינלאומי, ולאחר בחינה מקיפה שכללה שורה של התייעצויות עם בכירים במערכות הבנקאות והפיננסים בעולם. בין הפרמטרים לזכייה: האסטרטגיה המתקדמת של הבנק בערוצים הישירים, התאמת הערוצים לצורכי הלקוחות, אימוץ טכנולוגיות חדשות, גידול בכמות הלקוחות ובשימושים, מגוון השירותים הייחודיים, ועוד.

ההכרזה על בחירת בנק הפועלים נעשתה במסגרת בחירת הבנקים הטובים ביותר ברחבי העולם, שמתבצעת על ידי Global Finance, שהינו מגזין כלכלי בינלאומי המהווה מקור מידע מקצועי ב-192 מדינות ומדרג מדי שנה בנקים ומוסדות פיננסיים ברחבי העולם בקטגוריות שונות. זכייה זו מצטרפת לבחירת הבנק כ'אלוף האלופים באינטרנט' ו'אלוף האלופים בסלולר' בתחרות 2014Webi .

מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים אמרה כי "הזכייה היוקרתית, שמצטרפת לשורה של זכיות קודמות, מהווה הכרה נוספת במצוינות של שירותי הבנקאות הדיגיטלית בבנק הפועלים. בשנה האחרונה המשכנו להשיק שירותים שמתבססים על שימוש בחדשנות טכנולוגית, במטרה לשפר את השירות ללקוח. הבנקאות הישירה, בדגש על השירותים במובייל, היא כיום זירת החידושים המרכזית בבנקאות העולמית, ובנק הפועלים ימשיך להוביל בתחום הזה".

אתי בן זאב, מנהלת אגף הפיתוח בחטיבת הטכנולוגיה והמחשוב של הבנק אמרה כי "ההכרה במצוינות של שירותי הבנקאות הדיגטליים בבנק הפועלים היא ביטוי להצלחות הבנק בפיתוח תשתיות וטכנולוגיות חדישות, שמאפשרות יצירת פתרונות תומכי לקוח בכל זרועות הפעילות של הבנק, תוך יכולת של אגף הפיתוח להטמיע שירותים חדשניים במהירות ובקלות".

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully