וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל טבע: רכישת אלרגן התבשלה רק בשבועיים האחרונים

שירי חביב ולדהורן

27.7.2015 / 15:47

ארז ויגודמן מגלה איך חיזרה טבע אחר אלרגן במקביל לניסיון להשתלט על מיילן. סיגי אולפסון, מנהל תחום הגנריקה בטבע: "העסקה תחזק את מעמדנו המוביל בשוק. יש לנו ניסיון מוצלח באינטגרציה של חברות שרכשנו"

ארז ויגודמן. צילום: איל יצהר, גלובס
ארז ויגודמן/גלובס, צילום: איל יצהר

מנכ"ל טבע ( 25,700 +7.44% ) ארז ויגודמן מגלה היום (ב') כי העסקה לרכישת החטיבה הגנרית של אלרגן התבשלה רק בשבועיים וחצי האחרונים.

"פנינו לאלרגן לפני שהתחלנו את המהלך מול מיילן, והם לא היו מוכנים למכור", אמר ויגודמן בשיחת ועידה עם משקיעים ואנליסטים. "לפני שהגשנו רשמית את הצעת הרכש למיילן, פנינו שוב לאלרגן, והתהליך התחיל לפני שבועיים".

ויגודמן הוסיף כי אלרגן הייתה האופציה המועדפת על טבע מאשר מיילן וציין גם שהעסקה הענקית לא תמנע מטבע לבצע עסקאות אחרות בשנתיים הקרובות.

סיגי אולפסון, מנהל תחום הגנריקה בטבע, שהיה בעבר בכיר בחטיבה הנרכשת של אלרגן, הוסיף בשיחת הוועידה: "אני נרגש מאוד מהעסקה, היא משלבת את שתי החברות הגנריות הטובות ביותר. העסקה תחזק את מעמדנו המוביל בשוק. יש לנו ניסיון מוצלח באינטגרציה של חברות שרכשנו".

טבע הודיעה היום על רכישת החטיבה של אלרגן תמורת 40.5 מיליארד דולר - העסקה הגדולה ביותר של חברה ישראלית אי-פעם. היא זנחה את האפשרות לרכישת מיילן וצופה שעסקת אלרגן תתרום לה כבר משנה הבאה, לאחר השלמת העסקה ברבעון הראשון של 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully