וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הוט אילן צחי עוזב את תפקידו לאחר פחות משנה וחצי

28.7.2015 / 9:36

מחליפתו תהיה המשנה למנכ"ל וראש חטיבת הלקוחות, טל גרנות-גולדשטיין. צחי: "הוט עברה במהלך חמש השנים האחרונות שינוי משמעותי, מקצה לקצה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילן צחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנכ"ל הוט אילן צחי עוזב את תפקידו. כך דיווחה היום (ג') החברה לבורסה. צחי, שהתמנה למנכ"ל במארס אשתקד, יעזוב את תפקידו במיידי. מחליפתו תהיה המשנה למנכ"ל וראש חטיבת הלקוחות, טל גרנות-גולדשטיין.

על פי הודעת החברה, צחי הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו, וזאת לאחר תקופה של למעלה מחמש שנים בקבוצה, כולל תפקידי מנכ"ל הוט מובייל וסמנכ"ל השירות.

יו"ר הוט פאטריס ג'יאמי ציין כי "אני מבקש להודות לאילן על פועלו בקבוצה, לאילן היתה תרומה אישית משמעותית להצלחת החברה, לשגשוגה וקידום מטרותיה. אילן הוביל את מהפכת שיפור השירות בהוט ותהליכים מרכזיים בקבוצה בשוק מאתגר ביותר עם תחרות עזה".

צחי עצמו אמר כי "נפלה בחלקי זכות גדולה להיות חלק מקבוצת הוט במשך חמש וחצי השנים האחרונות, בשורה של תפקידי מפתח מעצבים. תקופה במהלכה הצליח הארגון להתמודד בהצלחה רבה עם ייצוב רמת השירות שלו ולמקם עצמו בשורה אחת עם החברות המתחרות בשוק. התמודדנו בהצלחה עם השינויים בשוק הטלוויזיה וביססנו את מעמדה של הוט מובייל כשחקן מרכזי ומחולל תחרות בשוק הסלולר. הוט עברה במהלך חמש השנים האחרונות שינוי משמעותי, מקצה לקצה, והפכה מחברת התקשורת הרביעית בגודלה לקבוצת התקשורת השנייה בגודלה בישראל, ולחלק מתאגיד תקשורת בינלאומי".

גרנות-גולדשטיין הוסיפה: "אני מודה על הזכות להוביל את קבוצת התקשורת המשמעותית והמשפיעה בשוק התקשורת הישראלי, ולהצעיד אותה קדימה אל מול האתגרים החדשים שעומדים בפניה. השינויים המבניים שהשלימה החברה בחודשים האחרונים יסייעו לנו הן למקד יתר תשומת לב בלקוחותינו, והן להתמודד בצורה נכונה וטובה עם השינויים המתרחשים והתחרות הגוברת בשוק התקשורת בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully