וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטורי תייבא קפה ג'ייקובס במחיר מוזל

28.7.2015 / 12:31

קפה ג'ייקובס יובא עד כה מגרמניה בלבד תחת המותג קרוננג , כעת הודיעה רשת ויקטורי כי תייבאו ביבוא מקביל מאוסטריה ורוסיה תחת המותג מונארך. הקפה יימכר ב-24.90 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי הפסטה, סכיני הגילוח ומי הפה, תחל רשת הסופרמרקטים "ויקטורי" בייבוא מקביל של מותג הקפה ג'ייקובס. אייל רביד, מנכל ויקטורי, הודיע היום כי הרשת תשווק בכל סניפיה את קפה "ג'ייקובס מונארך" 200 גרם במחיר קבוע וללא מבצעים עונתיים של 24.90 שקלים.

מותג הקפה ג'ייקובס מיובא כיום לארץ על ידי חברת דיפלומט מפיצים תחת השם "ג'ייקובס קרוננג", אך על פי דבריו של רביד מדובר באותו הקפה בדיוק תחת שמות שונים. בעוד חברת רותם מיטרו מייבאת את הקפה מגרמניה, ויקטורי תחל ביבוא מקביל של המותג מאוסטריה ורוסיה וזהו ההבדל היחידי בין המוצרים. "מטרת יבוא הקפה החדש הזהה בתכולתו לג'ייקובס קרוננג היא לגרום לירידה כללית במחירי הקפה הנמס בארץ הנעים כיום בין 30-35 שקלים למחיר של כ- 25 שקלים" מוסיף רביד.

בדיקה באתר mysupermarket מראה כי עד היום נמכר קפה "ג'יקובס קרוננג" 200 גרם ברשת ויקטורי במחיר של 34.90 שקלים, כלומר פער של 29% בין המוצרים, כאשר הרשת לא תחזיק יותר במותג זה ותמכור את המותג תחת השם מונארך בלבד, כאשר שאר הרשתות נכון לעכשיו ממשיכות לשווק את המוצר תחת השם גיקובס קרוננג. ברשת רמי לוי נמכר קפה גיקובס קרוננג 200 גרם במחיר של 28.30 שקלים, פער של כ-14% לעומת מחירו של המוצר החדש ופער דומה נרשם גם ברשת יינות ביתן. ברשת מגה לעומת זאת מדובר בפער של 29%, כאשר קפה גייקובס קרוננג 200 גרם נמכר במחיר 34.90 שקלים.

כזכור, רשת ויקטורי החלה השנה בייבוא מקביל של עשרות מוצרים נוספים בין היתר של פסטה ברילה שנמכרה לראשונה בישראל במחיר של 5 שקלים לעומת מחיר ממוצע של 10 שקלים למארז 500 גרם. כך גם עם רביעיית סכיני ג'ילט פיוז'ן שנמכרה ברשת במחיר של 45 שקלים כשהמחיר הממוצע עמד על 85 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully